5 weken zwanger en ik ben bang dat het misgaat.

Hi allemaal,

Ik ben 5 weken zwanger en weet het dus nu een kleine week. Ik heb al heel de week last van pijn onderin mijn buik, echt onder het schaambeen. Net alsof ik ongesteld moet worden. Af en toe heb ik hier zelfs steken.

Ik ben erg bang dat het misgaat.
Is er iemand die weet wat dit kan zijn?

Ontzettend bedankt voor je reactie,
Groetjes Charlotte
 
Hoi Hoi,

Je hoeft je geen zorgen te maken. Dit heb ik ook gehad.
Dit is het zogenaamde bandenpijn waar iedereen altijd over praat. Je baarmoeder is nu aan het oprekken en dat voel je.

Geniet lekker van de zwangerschap.  
Oh ja van harte gefeliciteerd.

Groetjes van aafje moeder van cornelis-jan geboren 19 10 2005
 
Beste Aafje,
 
Bedankt voor je reactie.
 
Ik las net in het boek van  ouders van nu dat het inderdaad bandenpijn kan zijn. Het is allemaal ook zo ontzettend spannend. En dan heeft mijn zus  ook nog  verschillende miskramen gehad, dus ik ben nogal snel angstig en licht paniekerig als het gaat om deze (mijn eerste) zwangerschap.
 
Nogmaals bedankt voor je reactie.
 
Groetjes Charlotte
 
Hoi Charlotte,



Ik zou me ook niet te veel zorgen maken. Ik was zelf ook erg bang en
bij elk pijntje dacht ik dat het mis zou gaan. Toen ik 5 weken zwanger
was had ik soortgelijke pijn maar ik denk dat dat het innestelen van de
baby is. Deze pijn gaat waarschijnlijk snel over. Wees positief en kijk
vast uit naar de eerste echo want het horen van het hartje neemt heel
veel onzekkerheid weg.



Succes,

Groet van Martiene

 
charlotte, probeer je geen zorgen te maken.

ik heb tot ver in 9de week krampen gehad die leken op een fikse naderende menstruatie. vooral als ik in beweging kwam na tijdje zitten, dan moest ik stoppen met lopen om de tenenkrommende krampen voorbij te laten gaan.
oprekken banden, innesteling, alles veranderd daar.

nu ben ik alweer 25 weken zwanger, en alles gaat hardstikke goed!
het hoort er bij.

succes verder!

gr.
sannes
 
Charlotte probeer je niet al te veel zorgen te maken, pijn in de onderbuik hoort erbij. En weet je als het misgaat dan kan je er niet aan doen, probeer dus gewoon lekker te genieten dat gevoel pakt dan niemand je meer af. En bedenk dat de meeste zwangerschappen gewoon goed gaan, helaas hoor je meestal de negatieve verhalen en sta je niet stil bij al die kindjes die geboren zijn. Want bij al die kindjes is het goed gegaan.

Hou je taai en voor je het weet loop je te pronken met je dikke buik.

Miep
 
hi charlotte,
toen ik nog niet wist dat ik  zwanger zou kunnen zijn (dus eind van de 4e week)  moest ik opeens niezen en ik dacht dat ik het bestierf (achter het stuur in rijdende auto op de A1) pijn! gruwel de gruwel. mijn man zei blij: ach, je bent zeker zwanger. inderdaad ja, dat is bandenpijn.
ik nies nu met een arm op mijn buik.

miep36 (12 w 3 d)
 
Terug
Bovenaan