5 weken zwanger en kramp baarmoeder

<p>Hi, ik ben er vorige week achter gekomen dat ik zwanger ben. Ben zo blij want ik heb zelf PCOS en ben met gonal f injecties 3e ronde zwanger.</p><p>Alleen heb ik best wel wat krampjes. Het doet niet echt pijn maar ik voel het wel. Zijn er dames die dit ook in dit vroege stadium hebben ervaren?</p>

Hoi,
Gefeliciteerd! Wat leuk zeg :)
Ik heb tot aan ergens in de 20 weken echt hele erge krampen gehad. Soms ook pijnlijk. Er gebeurt natuurlijk van alles nu in je buik.

Ja ook ik had krampen. Al een week voor ik de test had gedaan. Omdat ik steeds krampjes had wat leek op menstruatie achtige krampjes dacht ik dat ik ongesteld zou worden. Maar toen dat uitbleef test gedaan en was toen 4w4d zwanger. Heb het zo nu en dan ook nog wel eens en ben morgen 7 weken. Hoort er dus gewoon bij. Mijn verloskundige zei dat het de baarmoeder is die oprekt.

Had ik ook met een week of 6, 2 dagen en toen was t over. Maar kwaaltjes komen en gaan, maak je niet te snel zorgen, het is een teken dat je lijf hard werkt. In dit geval volgens mij dat je baarmoeder groeit. Bij twijfel je verloskundige even bellen.

Hier ook hoor, gisteren nog gevraagd aan de gynaecoloog en is perfect normaal. Ik lig soms bijna dubbel van bepaalde krampen, maar hoort er bij...

Hi! 
Ik heb daar ook erge last van hoor.
ben vandaag precies 5 weken als het goed is. 
Ik ga wel even checken voor een blaasontsteking dat de kramp misschien erger maakt.

Mijn vk zei vandaag dat het bij de eerste vrij normaal is dat je veel buikkrampen krijgt en al heel vroeg bandenpijn hebt. 
Ik was net zo zenuwachtig als jij omdat ook ik PCOS heb. Ze verzekerde me dat dot volkomen normaal is! Ik had dit ook al met 5 weken. Ben nu 7+4 en heb het nogsteeds elke dag 

Terug
Bovenaan