5 weken zwanger en menstruatie pijn?

<p>Goedenavond dames,</p><p>Ik ben 5.1 weken zwanger en heb de laatste dagen menstruatie  achtige krampen. Is dit een teken dat het mis gaat? Het is overigens niet de hele dag door maar het doet gigantisch pijn. Ik maak me zorgen </p>

Zolang je geen bloedverlies hebt is er niks aan de hand! Het hoort er wel een beetje  en is eigenlijk een goed teken. E r gebeurt natuurlijk vanalles daarbinnen en je baarmoeder gaat groeien. SUCCES 

Mag ik hier ook even mijn hart luchten??Hoop voor je gebruiker dat het meevalt en je geen bloed gaat verliezen! Spannend hè als je van alles voelt.Ik heb vandaag een hele zware buik en vanmiddag zo geschrokken verloor ineens helder rood bloed. Dacht en denk dat het fout gaat. Wel de vk gebeld en die kon er niks van zeggen nog. Moet afwachten maar vind het zo spannend.  Hopen dat het toch nog goed blijf gaan!En gebruiker je kunt gewoom vk bellen!! Mij begreep ze heel goed! Sterkte! 

Dankjewel voor je berichtje, tuurlijk mag je je hart luchten. Ik heb al last van die krampen voor mijn nod maar ik maak me echt zorgen.Hopelijk valt het bij jou mee. Hoe ver ben jij? En wanneer heb je de echo?

Dankjewel gebruiker!Kan ik me goed voorstellen... ik heb ook regelmatig kramp in mijn buik vooral de eerste nachten.Ik ben vandaag 6 weken zwanger. De echo heb ik 18 januari staan duurt helaas nog wel even.Jij al een afspraak staan ?? Naar hè die onzekerheid. 

Terug
Bovenaan