5 weken zwanger en niks voelen??

Ik ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger. Maar voel helemaal niks!! Alleen een opgezette buik 's avonds en af en toe wat vermoeid. Maar dat laatste stelt echt niet veel voor. Het enige dat ik veel te horen krijg is dat ik er goed uitzie, dat ik een ander gezicht heb... Een stralend gezicht (terwijl deze mensen van niks weten). Toch voel ik me niet zo! Ik ben op het moment echt heel onzeker, hopelijk kan iemand mij hier geruststellen??

Liefs Anna
 
Iedere zwangerschap is anders, de een heeft veel klachten en de ander geen. Bij mij begon de misselijkheid in deze zwangerschap ook pas bij 8 weken, en ik ben ook alleen maar moe geweest in het begin, ben nu 36 weken zwanger. Geniet van je zwangerschap.
 
Maak je geen zorgen meid! Ook ik werd pas na een week of 8 misselijk en een stralend gezicht schijnt erbij te horen heb ik wel eens ergens gelezen. Een opgezette buik zijn vaak je darmen. Heb ik zelf ook last van gehad in het begin van deze zwangerschap en ben nu 37 weken. Ga heerlijk genieten van dit prille wondertje!
 
Wat een snelle reacties... Fijn!

Het is ook net een achtbaan. Het ene moment heel blij, het andere moment zo onzeker. Kan er weer even tegenaan, hihi. Dankjulliewel!

Liefs xx
 
hey meid

bij mij begon de misselijkheid rond 6/7 weken en is nog steeds niet weg. ben nu 18 weken. qua baby voelen kan het nog ff duren, dat voel ik namelijk nog steeds niet. alleen af en toe wat gerommel van binnen maar niet heel gericht geschop ofzo. wees juist blij als je niet misselijk bent, je bent echt wel zwanger hoor! ;) ik kan er niet meer van werken, dus hoop dat jij je zo blijft voelen als nu.

liefs xxx
 
Ik ben nooit misselijk geweest. Het was dat mijn ongesteldheid uitbleef anders had ik nooit geweten dat ik zwanger was. Uiteindelijk met 6 weken getest. Ben nu bijna 37 weken en eigenlijk is het enige waar ik last van heb gehad vermoeidheid en natuurlijk een steeds groter wordende buik.

Maak je vooral niet te druk en geniet ervan. De meeste zullen jaloers zijn en graag ruilen. Hoop voor je dat het zo blijft.
 
Heey,

Maak je niet druk..de een heeft heel veel kwaaltjes en merkt alles heel goed de ander totaal niet...Hier inmiddels 32 weken zwanger en in het begin had ik t echt niet door...en ook daarna merkte ik het niet echt...ook mijn buik werd niet veel groter...Pas na de 20 weken begon mijn buik ontzettend te groeien en met 23 weken voelde ik de kleine pas echt goed dus het is bij iedereen heel verschillend het komt vanzelf echt waar spreek uit ervaring hihihih en nu kan ik niet wachten tot die buik weer weg is haahahahaha

Gefeliciteerd en geniet er van

Liefs
 
hoi,
Ik ben 6 weken zwanger en ik heb gelukkig nergens last van. Bij mijn eerste was dat wel anders, niet normaal. Gelukkig ben ik het deze keer nog niet
groetjes
Elise4
 
Terug
Bovenaan