5 weken zwanger en onzeker

Hoi meiden !
Ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger ( denkik ) op dag 31 had ik op de cb weken indicator al 3+ staan !
Sinds een klein weekje enorme diaree , steekjes in mijn linker zij en wat krampjes in mijn boven benen . Geen bloed verlies gelukkig , als ik een warme douche neem
En naar het toilet ben geweest is het goed . Iemand ervaringen ? Heb er vooral snachts last van .
Veel liefs van mij

hoi hoi,
als je op dag '31' 3+ had staan ben je volgens mij wel verder dan je denkt. Want dag 31 is technisch gezien 2 weken zwanger dus dan zou er 1-2 moeten staan. Maar ik kan het ook verkeerd hebben hoor? Verder klinken je symptomen niet zorgwekkend! Je darmen moeten natuurlijk ruimte maken en van onder/binnen kan er al van alles gebeuren! Het kan bijvoorbeeld al een beetje gaan rekken. Weet je heel zeker dat je 5 weken bent? Aangezien je (denk ik) hebt staan haha

Hoi ! 
Ja ik weet het niet zeker Hihi ! Op dag 23 had ik 1-2 weken , dag 31 3+ mijn laatste menstruatie was op 6 sept . Heb 2 maanden geleden een miskraam gehad dus ik twijfel heel erg aan het termijn . Wat denk jij ?

Ik zit even mee te denken met je. Vind het een lastige! Ik heb zelf 13 augustus een miskraam gehad, dat was bij mij dag 1 en op dag 15 had ik al weer een positieve ovulatie test, deze duurde 4 dagen! Vervolgens testte ik op dag 28 positief. Dit was 3 dagen voor ik moest menstrueren. 
als je op dag 23 1-2 had staan betekend het dat je 4 weken zwanger bent, en je dus 1 a 2 weken geleden bevrucht bent.  Want zoals je weet krijg je 2 weken 'erbij'. 3+ betekend dat je meer dan 3 weken geleden bevrucht bent. Maakt het zo lastig omdat je aangeeft 6 september ongesteld te zijn geweest!

1-2 = de bevruchting heeft circa 1-2 weken geleden plaatsgevonden. Je bent dan 3-4 weken zwanger
2-3 = de bevruchting heeft circa 2-3 weken geleden plaatsgevonden. Je bent dan 4-5 weken zwanger
3+ = de bevruchting heeft meer dan  3 weken geleden plaatsgevonden. Je bent dan meer dan 5 weken zwanger

Hee bloempje,
Deze kwaaltjes die jij benoemt had ik ook last van in de eerste paar weken! Ben nu 15,5 week zwanger en alles gaat goed dus zou proberen je er niet te druk om te maken! Hopen op een goede echo over een aantal weken, die tijd wachten tot de 1e echo is zo rottig....vond dat ook heel spannend. En als je een miskraam hebt gehad kan ik het me helemaal voorstellen! Succes en hopelijk kan je een n klein beetje al gaan genieten van dat je zwanger bent!

Terug
Bovenaan