5 weken zwanger en pretpark attracties

<p>Goeiedag allemaal, </p><p>Ik ben vandaag achtergekomen dat ik 5 weken zwanger ben en vroeg mij af omdat ik volgende week naar Walibi ga of ik wel attracties in mag. <br /><br /></p><p>Alvast bedankt voor de reacties!</p>

Staat altijd bij de attracties vermeld of het wel of niet geschikt is voor zwangere vrouwen , mensen met hartproblemen of kleine kinderen. 
Het grootste deel zal niet geschikt zijn denk ik

Ik werd ook al mee gevraagd voor de fright nights. Heb besloten om niet mee te gaan. Idd vanwege alle attracties en als ze je avonds helemaal kapot laten schrikken lijkt me dat ook niet goed voor ukkie ?

Ik zou even de verloskundige bellen als ik jou was. Wij gingen laatst met de vriendengroep een buggy rally doen (toen was ik 11 weken). Het advies dat ik kreeg was voor 8 weken wel, na de 10 weken liever niet meer. 
Het zou dus kunnen zijn dat je nog wel gewoon in de attracties mag. Bij twijfel zou ik het niet doen. Je kunt na de bevalling altijd nog eens teruggaan. 

Walibi is echt een park met achtbanen en daar zul jr dus ook vrijwel bij elke attractie het bordje verboden voor zwangere vrouwen tegenkomen. 
Je kan het indd even aan de verloskundige vragen naar denk dat zei je gaat vertellen dat het niet verstandig is. 

Terug
Bovenaan