5 weken zwanger erg veel klachten. Gyn laat me wachten.

<p>Hallo,</p><p>Ik wou toch wel even graag van mij afschrijven omdat ik erg veel stress heb.</p><p>Ik kwam er maandag achter dat ik zwanger ben van mijn eerste. Ik voelde gelijk dat er iets niet goed zat. Ik ben naar de huisarts gegaan en die heeft mij gelijk doorverwezen naar gynaecoloog waar ik de volgende dag terecht kon. </p><p>Na een ego kwam ze tot de conclusie dat er vocht te zien was achter mijn baarmoeder en dat er een verdikking in de linker eierstok zit. In de baarmoeder kon ze niets zien zitten. Ze vertelde me dat ze dacht aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en moest maar even bloed prikken. Ze belde me gister en zei dat ze aan het bloed zag dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is en dat ik volgende week maar weer terug moest komen.</p><p>Ik zei tegen haar dat ik echt veel pijn had en de hele dag op bed moet liggen om het dragelijk te maken. Ik moest maar gewoon bellen als het erger werd.</p><p>Heeft iemand van jullie iets soortgelijks meegemaakt? Ik zit echt slecht in mijn vel nu en weet het gewoon allemaal even niet meer.</p><p>Bedankt voor het lezen.    </p>
 
Ik heb hetzelfde gehad qua pijn. Bij mij dachten ze ook aan buiten baarmoederlijke zwangerschap en moest om de dag terug komen voor een echo en bloed prikken om te of te kijken of de hcg waarde steeg. Ik kroop letterlijk over de grond van de pijn die achteraf gezien afkomstig was van de darmen. Bij 5 weken kunnen ze op de echo ook nog weinig zien daarom moet je denk ik nog afwachten.
Veek sterkte met afwachten ik zal duimen .ik ben het bewijs dat 't niet slecht nieuws hoeft te zijn. Ons kindje is inmiddels 3 maanden oud.