5 weken zwanger geen symptomen

<p>goeiemiddag </p><p>ik ben om dit moment 5 + 6 weken zwanger en heb totaal geen symptomen overal lees ik dat iedereen al symptomen heb en maak me nu wel een beetje ongerust ik krijg pas mn echo bij 10 weken zijn er ook vrouwen die tijdens hun zwangerschap geen symptomen hebben ? </p>

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Iedere zwangere vrouw reageert anders op de hormonen die erbij horen. De ene heeft alle kwalen en de ander helemaal geen. Zelf heb ik ook helemaal geen symptomen gehad die kwamen pas iets later en dat was alleen af en toe een beetje misselijk als ik nog niet genoeg gegeten had. Vooral niet teveel uitgaan dat symptomen moeten.

Bij de 1e pas met 14 weken beetje misselijk en overgeven. Toen allleen klein buikje. Nu bij de 2e vanaf de 1e week allemaal kwaaltjes dus zegt niks. Zijn allebei jongens dus ook dat maakt niks uit. Lekker van genieten

Ik ben nu 7 weken.. en bij mijn beginnen de symptomen nu pas te komen.. misselijk, zere borsten , ken geen eten ruiken??‍♀️ daarvoor had ik ook bijna tot geen symptomen. Dus ze kunnnen nog komen hoor!

Ik ben 16 weken en ga er ook fluitend doorheen. Best irritant want het geeft inderdaad ook onzekerheden. Komt goed!

Ik had van 4-7 weken symptomen en daarna van een op andere dag niks meer. Mijn borsten waren weer klein, geen bruine tepels meer én geen misselijkheid. Vond het vreselijk onzeker. Vandaag eindelijk echo gehad en deze was helemaal goed. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik nooit ergens last van gehad alleen wat gevoelige borsten. Maak je niet te druk! Elke vrouw en zwangerschap is weer anders.

Terug
Bovenaan