5 weken zwanger licht bloedverlies

<p>Ik ben 5 weken zwanger. Plots vandaag een klein beetje bloed verloren zonder enige krampen..het is vast nog te vroeg voor een echo. Wie heeft dit weleens meegemaakt? Tips?</p><p>Ik wil niet van het ergste uitgaan :(</p>

innestellingsbloeding .. zo lang je er geen krampen bij hebt hoef je je niet druk te maken. Mocht je toch niet gerust zijn kan je altijd met je vk bellen..

Ik zou je ind proberen niet te druk maken (al is dat makkelijker gezegd dan gedaan). En zelf als het meer is hoeft het niet het ergste te betekenen. Zolang je geen zware krampen, meer bloedverlies/stolsels verliest, zal het wel ok zijn
Ik heb van week 5 tot week 12 elke week minstens 1x bloed verloren, soms ook heel erg veel.
Inmiddels 20 weken zwanger...

Beetje bloedverlies kan voorkomen is mij gezegd. Pas als je ook echt krampen krijgt en helderrood bloed verliest of echt klontjes etc dan kan er wat geks zijn. Als je het niet vertrouwt gewoon even je VK bellen! Die kunnen je veel beter vertellen hoe en wat. Probeer niet in de stress te schieten, als het stopt is er volgens mij niks aan de hand. Succes!

Ik heb precies het zelfde... ben al vanaf dinsdag licht bloed aan het verliezen... voor al bij het afvegen na een toiletbezoek..
Echo gehad en nog niks te zien.. VK heeft gezegd dat het niet slecht hoeft te zijn..
Ik heb 7 februari weer een echo ben erg benieuwd.. 
Ik hoop voor jouw ook niks ernstigs ! Ik duim voor je 

Hallo dames, 

Het hoeft gelukkig niet het ergste te zijn! Ik zelf was er ook erg bang voor omdat het voor de 2e keer rond dezelfde tijd begon! 
De eerste keer in aug/sept is het wel in een miskraam uitgelopen. 
Maar nu had ik weer met 5 wkn bloedverlies alleen stopte dit in 1x na 3 dgn. En dit was alleen s’ochtends met afvegen en verder niet! Ik dacht 7 wkn te zijn toen ik de eerste echo kreeg alleen toen bleek ik 6 wkn 3dgn te zijn, maar wel een kloppend hartje. En bij de 2e echo was ik weer 6 dgn verder! Ben nu inmiddels 13 wkn zwanger. 
Als het te lang aanhoud zou ik wel even contact opnemen met je VK, misschien dat je eerder een echo kan krijgen om je gerust te stellen en te kijken of alles goed is! En anders sowieso even horen of je misschien eerder kan komen voor een echo ivm bloedverlies! Maar bij mij deden ze dat liever niet eerder dan 6 a 7 wkn!! 

Hoop voor jullie dat het goed zit!!

Dankjewel iedereen voor jullie reactie! Gister een echo gehad er was nog niks te zien wel een verdikte baarmoedersslijm dus de gynaecoloog kon niet bevestigen of het goed of fout zat. 13 feb weer echo dan zou ik 7+3 weken zwanger zijn.
nog klein beetje bloed verloren echter geen enkele krampen. Ik probeer inderdaad niet van het ergste uit te gaan..maar wel spannend bij ieder toiletbezoekje.

Terug
Bovenaan