5 weken zwanger,lichte bloeding gehad..miskraam??

Hai Meiden,
Ik zou nu 5 week zwanger zijn,maar helaas heb ik afgelopen zondag een lichte bloeding gehad.
Eerst oud bloed,toen een veeg rood bloed (sorry...) en daarna alleen maar weer oud bloed.
Volgens de VK is het een miskraam geweest. Gisteren een echo gehad en helaas niks te zien.
Kan het nog te vroeg zijn om iets te zien bij een echo?

Ik heb al eerder een miskraam gehad en deze keer leek totaal niet op een miskraam. Lichte bloeding en lichte menstruatiepijn...

Bij de vorige miskraam was ik nog korter zwanger,dus dat klopt niet helemaal. Mijn vorige miskraam was een hel...heel veel pijn en enorme bloeding daarna.

Je kan langer zwanger zijn en de zwangerschap minder ver ontwikkeld immers. Het zat niet goed, vandaar dat het mis ging. Het is maar net wat er allemaal al ontwikkeld is. 

Mijn verloskundige zei dat het 50/50 was ook bij 5 weken bloeding. Moest tot minimaal 6+4 weken wachten voor er duidelijk was. Echo toen nog steeds onduidelijk zeker. 7+4 nog een echo. Helaas bij mij niet goed. Maar dat hoeft echt niet. 5 weken is echt nog wel heel vroeg. Ik weet het een onzekere tijd is bijna ondragelijk zelfs. Succes de komende tijd

Dank je wel Suzywla.
Vandaag belt de verloskundige mij nog even. Even kijken hoe het gaat en een vervolgafspraak inplannen.

Terug
Bovenaan