5 weken zwanger maar weinig symptomen

Vraagje! Ik heb nu 5 weken zwanger maar ik heb weinig symptomen. Ik heb beetje last van mijn borsten, meer pukkels, erg moe overdag maar in de avond niet meer. Ik ben bijvoorbeeld niet misselijk terwijl misselijkheid het meest voorkomende is dacht ik. Mijn moeder is overleden dus ik heb niet echt iemand om dit soort dingen te vragen. Zijn er meer vrouwen die niet misselijk zijn of is dit bij sommige later pas gekomen?

Dat ging mis, sorry... allereerst natuurlijk gefeliciteerd! Wat een spannende tijd en wat jammer dat je het niet meer met je moeder hierover kan hebben... ik weet er alles van! 
Over de klachten, elke zwangerschap is natuurlijk anders maar bij mij begonnen de kwaaltjes met 5 weken en 6 dagen en duurden tot 12 weken. Ze kunnen dus nog komen maar het kan ook heel goed dat jij niet (alle) kwaaltjes krijgt en toch een goede zwangerschap hebt :) 

Ik ben deze week ook 5 weken zwanger en heb nergens last van! Ook enkel gevoelige borsten, maar dat was het wel. Geniet er vooral van, kan zomaar omslaan!☺️

Gefeliciteerd!
Op dit moment ben ikzelf 5 weken en 3 dagen zwanger. Dit word ons 3e kindje. Zoveel symptomen heb ik niet. En had ik bij mn andere 2 jongens ook niet. Behalve dat ik hyper en heel erg opgejaagd ben nergens last van.

Ik was de 1e zwangerschap (uiteindelijk mk) heel moe, had gevoelige borsten en pukkels rond 5/6 weken. Niet misselijk geweest.
Toen ik zwanger was van ons dochtertje, had ik bijna geen last van die vermoeidheid in het begin en geen gevoelige borsten, alleen de pukkels waren we toen wel weer. Misselijk was ik eigenlijk niet zo vaak. Ik moest wel af en toe overgeven (begon pas week 9), maar dat kwam heel plotseling op en was dan na het overgeven ook weer klaar?. 

Terug
Bovenaan