5 weken zwanger, maar wel een ongesteld gevoel...

Hallo allemaal,

Zoals de titel al zegt; ik ben 5 weken zwanger.(van m'n 2de) Harstikke leuk natuurlijk, maar ik blijf het gevoel houden dat ik elk moment ongesteld kan gaan worden. (dat is wat minder leuk)
Ik heb m'n spiraal laten verwijderen. De dokter zei nog: wacht je eerste menstruatie even af...dan weet je dat je cyclus weer loopt. Ik dacht: ach, met hoe een vaart zal dit nou lopen. (mijn eerste zangerschap heb ik een jaar over gedaan...)
Omdat ik over tijd was, dacht ik: testen!! als ik niet zwanger ben, kan dat weer uit m'n hoofd en gewoon rustig ongesteld gaan worden. Maar de test bleek positief!! :)) Alleen...mijn buik...die blijft rommelen, toch een soort lichte menstruatie pijn... Dus wéér een test gedaan. Maar ook die weer positief. (gelukkig) Maar ik herken dit gevoel helemaal niet... Is dit een innesteling ofzo??

ik zal volgende week toch ook maar even een verloskundige gaan bellen... Maar als jullie al iets herkennen hierin...please tell me!! ;-)

groetjes Anita
 
Hoi Anita,

Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap. Altijd leuk of het nu een eerste of volgende zwangerschap is.

Dat gevoel heb ik ook. Ik ben bijna6 weken zwanger en steeds heb ik vlagen (soms heel erg) en denk ik dat ik ongesteld moet worden. Het hoort er allemaal bij. Zolang je geen bloed verliest zit het wel goed. Je kunt alleen maar afwachten. Ik heb in zowel mijn miskramen als goede zwangerschappen dat gevoel gehad.

Bij mamclubs zit een groep decembermama's kom daar anders gezellig kletsen, daar zitten we allemaal met de zelfde vragen en in de zelfde periode. Ik hoop je daar te zien. Veel plezier met je zwangerschap.
 
Essie,

Dat ongesteldheid gevoel hoort er inderdaad bij dat is de groei van je baarmoeder. Ik ben nu 19+2 weken zwanger en heb het ook nog steeds. Maar bij onzekerheid mag je altijd de vk belde.

Gefelicteerd met je zwangerschap en succes.
 
Terug
Bovenaan