5 weken zwanger, nauwelijks kwaaltjes

<p>Hallo Dames,</p><p>Ik ben nu 5 weken zwanger en ik ben echt een enorme stressbom.<br />ik heb namelijk in Oktober een miskraam gehad.<br />en nu ben ik weer zwanger  en heb op dit moment dus weinig tot geen symptomen.</p><p>wie o wie kan mij enigszins geruststellen</p><p>11 maart mag ik naar de verloskundige kan echt niet wachten....</p>

Gefeliciteerd!
Ik snap je angst. Zelf in Nov een mk gehad en ben nu net weer zwanger (vandaag 4 weken).. Het enige dat ik mezelf kan zeggen is het volgende: geen bloed is goed. En dit kindje, hoe lang ik het ook ga dragen (hopelijk gewoon 9 maanden), verdient alle liefde! Angst is nooit goed dus probeer het zo te zien. En gewoon lekker veel kletsen met lotgenoten ?
Komt goed!

Hoi KMDI,
Gefeliciteerd!
Ik had toen ik op mijn NOD erachter kwam dat ik zwanger was ook nul kwaaltjes. Was niet moe, niet misselijk, geen pijnlijke borsten.
Zei tegen mijn man, oh heerlijk heb nergens last van...
Tot ik de 7/8 weken passeerde haha. Meeeega buikpijn (echt krom liggen), misselijk en zo ontzettend moe.
Ik snap dat je je erg druk maakt door de miskraam die je hebt gehad.
Probeer er toch van te genieten dat je weer zwanger bent en blijf bezig zodat je gedachte wat verzet wordt.
Nog 2 weekjes wachten...

Bij de eerste kreeg ik pas echt kwaaltjes met 8 weken.
Nu een tweeling dus was al goed raak met 6 weken (vermoeidheid).
Het is maar net hoe je lichaam op de hormonen reageert.
Zou je niet te druk maken .. je zult zien over een week wilde je dat je niet 'geklaagd' had erover !

Bij de eerste kreeg ik pas echt kwaaltjes met 8 weken.
Nu een tweeling dus was al goed raak met 6 weken (vermoeidheid).
Het is maar net hoe je lichaam op de hormonen reageert.
Zou je niet te druk maken .. je zult zien over een week wilde je dat je niet 'geklaagd' had erover !

Ik heb ook een miskraam gehad. Toen had ik op pijnlijke borsten ook verder geen kwaaltjes.

Ik testte positief toen ik 3/4 weken zwanger was en begon pas bij 6/7 weken last te krijgen van kwaaltjes. En hoe? 
Inmiddels 18 weken zwanger. 

Hier ook een miskraam bij 11 weken gehad. Nu 5 weken zwanger zonder kwaaltjes.
Ook heel onzeker, had ik vorige keer niet al die kwaaltjes in week 5?? Het wordt wr niet echt leuker op

Terug
Bovenaan