5 weken zwanger, sinds een week ongi pijnen HELP

NO WORRIES!!!

Die krampen zijn een GOED teken! Het heeft het idee dat je ongi wordt maar dat is dan niet zo. Dit is omdat je baarmoeder aan het veranderen is. Zolang er geen bloed bij komt is er niks aan de hand. Gewoon genieten hoor!

gr.Ing

Hi!
Ik herken dit zeker, ik ben juist om deze klacht naar de dokter gegaan.
Ik wist toen helemaal niet dat ik zwanger was.
Mijn ongesteldheid was 3 dagen te laat, en ik had maar zo een buik krampen dat ik ongest moest worden!
Ik dacht dat er wat met mn baarmoeder aan de hand was, nou dat was inderdaad ook hartstikke zwanger!
Dus die krampen horen er bij!
Bij mij is het zelfs tot de 3e maand gebleven!
Nu ik tegen het einde aan zit begint het weer, maar dat zijn dan weer oefen weeen..
Succces met je pijn!

Groetjes

hallo allemaal,

kan nu eindelijk wat op deze kant van het forum schrijven :D:D
heb een tijdje bij als zwanger worden langer duurt gezeten n was met mn vriend al een jaar of 4,5 bezig en ben nu met de eerste iui   ongeveer 5 weken zwanger en heb idd ook heel veel last van krampen :(
hier op de site hoor ik voor het eerst gelukkig dat het erbij hoort en durf nu ook een beetje meer te genieten :D:D:D:D dank jullie wel .
kunnen nu echt beginnen met lekker te zwangeren

Hee Cindy,

GEFELICITEERD!! Ik heb ook een jaar of 5 op dat forum gezeten. Ik heb een dochter via ivf en ben nu weer zwanger van ivf. Lang leve de wetenschap toch!? Geniet ervan!

gr.Ing

ik denk dat ik ook zwanger ben ik moet maandag ongesteld worden, maar ik heb nu ook 2 dagen last van  onderin mijn buik een beetje rommel en zwaar gevoel, en soms steken, wij waren ook bezig met kinderen, weet je ook waar ik last van heb  als ik een eisprong krijg kan heb ik last van steken in mij eierstokken. echt zeer  dat ze dan doen.

dus zou het kunnen zijn dat ik ook zwanger ben ik heb ook last van mijn tepels.die  zijn ook gevoelig.

hallo blauwen ,

ik wil je niet teleurstellen want weet hoe het is omdat te denken, maar ik heb me ruim 4 jaar iedere maand ingebeeld dat mijn tepels groter waren en donkerder   en dat de buikpijnen misschien wel kwamen omdat ik zwanger   was   en iedere keer bleek weer dat ik toch weer ongesteld werd :(
ik hoop natuurlijk dat je wel zwanger bent maar ik zou zeggen doe een testje als je 3 dagen overtijd bent want toen was die bij mij al positief,maar ik zou nog even afwachten .

en jah lang leve de wetenschap ik ben er in ieder geval dol blij mee ook al had ik het liever anders gezien want je maakt me toch wat mee in die tijd lijkt wel of je in een achtbaan zit waar je niet uit ziet te komen, maar ben blij dat we nu een kindje mogen verwachten ook al is het nog zo pril in het begin :D    

Terug
Bovenaan