5 weken zwanger, symptomen

<p>Heey hoi allemaal,</p><p>Vandaag ben ik ongeveer 5 weekjes zwanger. Sinds eergisteren heb ik zo nu en dan last van mijn linker onderbuik, vlak naast mijn heup. Het straalt uit naar mijn bovenbeen/bil.</p><p>Hebben jullie dit ook gehad tijdens de zwangerschap? ?</p>

Gefeliciteerd! Ik had dit ook met 4-5 weken vooral, een beetje stekend en zeurderig gevoel met uitstraling naar mijn been... volgens de verloskundige kan dat komen door een groeiende baarmoeder. Vooral bij een eerste zwangerschap. Is het ook jouw eerste zwangerschap? Ik ben nu 7 weken en had afgelopen woensdag een goede echo met kloppend hartje. Het blijft toch spannend allemaal!

[quote quote=10103757]Gefeliciteerd! Ik had dit ook met 4-5 weken vooral, een beetje stekend en zeurderig gevoel met uitstraling naar mijn been… volgens de verloskundige kan dat komen door een groeiende baarmoeder. Vooral bij een eerste zwangerschap. Is het ook jouw eerste zwangerschap? Ik ben nu 7 weken en had afgelopen woensdag een goede echo met kloppend hartje. Het blijft toch spannend allemaal![/quote]

Gefeliciteerd! Ja, het is mijn eerste zwangerschap. Buiten gevoelige borsten en veel witte afscheiding en kramp heb ik nog geen andere symptomen.

Terug
Bovenaan