5 weken zwanger, witte propjes?

<p>Hallo, <br />Ik heb weer even een vraagje...<br />ik ben nu ong. 5 weken zwanger van ons 1e kindje. (over 2,5 week naar de verloskundige dan hoor ik precies hoever.)<br /><br />Nu heb ik helemaal geen symptomen alleen wat menstruatiekrampen af en toe, maar vandaag voel ik er helemaal niks meer van... dus hopelijk is dat niet erg.....<br />Maar mijn vraag is, toen ik net naar het toilet ging en toen ik klaar was zag ik ineens 2 witte propjes in de urine (sorry voor de details).<br />Er zat verder geen bloed bij, was echt helemaal wit. <br />Maar nu vraag ik me af wat dit geweest kan zijn of dat het het vruchtje is geweest en ik een miskraam heb gehad?<br /><br />Hopelijk kan iemand me helpen hiermee en is het geen miskraam. Ben er nu zo bang voor... :(</p>

Toevallig afscheiding? Ik zie ook wel eens wat witte dingetjes in mijn urine maar dat is afscheiding aangezien ik dat nu ook wat meer heb tijdens de zwangerschap.

maar kan afscheiding een soort propjes/balletjes vormig iets zijn.. of moeten dat gewoon zeg maar draadjes zijn? want deze 2 waren echt beetje als een propje/klonterig vormpje,
En het dreef wel zeg maar... (sorry gek detail)

Nee bij een mk heb je bloedverlies. Ik denk dat t of afscheiding is waar je nu gewoon veel meer op let en normaal niet opmerkt. Gewoon in de gaten houden en als t vaker gebeurd je urine opvangen en naar de huisarts brengen. Urine weg infecties hoeven namelijk niet met bloed, pijn of dergelijke te komen en  dan kunnen er ook witte vlokjes in zitten 

[quote quote=10210365]maar kan afscheiding een soort propjes/balletjes vormig iets zijn.. of moeten dat gewoon zeg maar draadjes zijn? want deze 2 waren echt beetje als een propje/klonterig vormpje,En het dreef wel zeg maar… (sorry gek detail)[/quote]
Ja dat kan 

Oke dankjewel voor je reactie, ik ben al blij dat het dan geen miskraam is. Ik wist niet of daar altijd bloed bij kwam kijken vandaar.

Dus dat ik vandaag ook nog helemaal geen krampen heb gehad is ook niet erg? 
Ik heb al nergens last van dus nu dat ook nog is weg bleef vandaag ben ik toch wel onzeker. Sorry dat klinkt misschien gek, maar het is toch fijn als je "iets"  voelt.
Dan word het toch maar afwachten tot we bij de verloskundige geweest zijn, spannend!
Ben zo benieuwd of alles goed is en hoeveel weken ik dan officieel ben.

Je symptomen komen en gaan. De ene dag heb je er meer dan de andere dag. Kan soms zelfs zijn dat je een paar dagen nergens last van hebt en dat je dan ineens alles tegelijk krijgt, alsof je moet inhalen. Dat hoort er allemaal bij! Symptomen zeggen wat dat betreft niet alles, zeker niet zo vroeg in de zwangerschap. En die witte propjes klinkt voor mij echt als afscheiding. Net wat iemand anders zegt, waarschijnlijk heb je er nooit eerder op gelet en het daardoor nooit gezien. Ik ben nu 29wk zwanger en heb deze proppen soms ook verdeeld over de dag meerdere keren in mn ondergoed. Als je zwanger heb je gewoon meer afscheiding en dat kan zich wat bij elkaar klonteren als het ware. volkomen normaal!

Terug
Bovenaan