5 weken zwanger?!

<p>Hallo.</p><p>Het is een beetje een raar verhaal. Hopelijk kan iemand me geruststellen</p><p>Ik ben moeder van 2 Kids 5 en 1 jaar. </p><p>Nu zit ik aan de prikpil. Heb een val gehad waarbij ik gebroken ribben van heb. Dus al een tijd erg misselijk en overige symptomen. Nu zei een vriendin doe maar een test. Maarja denk dat kan niet vanwege de prikpil. Maar toch positief!</p><p>Vorige week een echo gehad. Daar was een zwarte vlek te zien die over een kwam met 5 weken. Nu hoor ik veel verhalen dat je dan al een kindje kan zien etc. Maar heb Geen bloedverlies gehad</p><p>Zou alles dan toch goed zijn? 1 oktober weer een echo en ben best wel bang dat er niets zit. Ondanks ik aan de prikpil zit.</p><p> </p><p>Wie kan me geruststellen </p>

Qua prikpil weet ik de consequenties niet, maar met 5 + 2 was er bij mij alleen een zwart rondje met een dooierzak te zien. 
Hoop voor je dat het goed afloopt. 

Wat zegt je gevoelik he  ook nooit bloedvlies gehad en dacht ben ij echt zwanger ja dat ben ij en nu al 24 weken Dus gefelicteerd 

Wat zegt je gevoelik he  ook nooit bloedvlies gehad en dacht ben ij echt zwanger ja dat ben ij en nu al 24 weken Dus gefelicteerd 

Heb wel alle kwalen elke dag misselijk etc. Maar hoorde ook wel dat je die kwalen ook kunt hebben ook al zit er geen vrucht in zeg maar. En wachten is vreselijk als je niet weet wat je moet haha

Het effect van de prikpil ken ik ook niet. Maar ik ben nu 24 wk zwanger. Bij toeval een hele vroege echo gehad, Toen was er bij mij  nog helemaal niets te zien. Had toen 5 wk moeten zijn, maar bleek later nog maar 4wk te zijn. Heb dus ergens in de eerste 4 weken er 6 dagen bij gekregen. Zelf denk ik een combinatie van late eisprong en innesteling.
Maar het kan dus wel degelijk dat er nu niet zoveel te zien is, maar bij een volgende echo wel. Je test geeft niet voor niets aan dat je zwanger bent. (al kan het uiteraard wel zijn, dat het ook nog misgaat)

Terug
Bovenaan