5 weken zwanger!

A

Anoniem

Guest
Dag meiden,

2 weken geleden heb ik me voor het eerst aangemeld op dit forum.
En al na een weekje kon ik iedereen melden dat ik zwanger ben, en dat al na één ronde!! echt ongelofelijk! Vandaag ben ik precies 5 weken zwanger van ons eerste kindje. We hebben voor  29 april de eerste afspraak bij de verloskundige....zooo spannend!!

Ik voel me verder goed: geen misselijkheid  of stemmingswisselingen. Ik begin alleen de vermoeidheid te voelen! Ik werk fulltime maar aan het eind van de dag ben ik wel helemaal aan het einde van mijn latijn en heb  ik veel rugpijn.

Zijn  er andere meiden die net zwanger zijn van de eerste?En hoe voelen jullie je?

Liefs,
Anna  

Hoi, ik weet sinds afgelopen weekend dat ik zwanger ben. Ook ik ben kapot aan het eind van de dag. Ik lig vroeg in bed en ook al zou ik anders willen...ik val gewoon in slaap haha.

Voel je verder ook al iets? Ik had vandaag wat ongi-pijnen..om het zo maar te omschrijven.

Ik mag 6 mei naar de vk.

hallo meiden,

er is ook een topic waar je op de maand van je bavalling kunt kijken daar zitten allemaal meiden die rond je eigen tijd zwanger zijn geraakt...

misschien een tip

veel plezier met julllie zwangerschap...

liefs anoeska

Ha Anna,

Ik ben nu inmiddels 7 weken en 5 dagen zwanger van het eerste.
Ik was de eerste 6 weken ook alleen maar moe.
Maar ben sinds 1.5 week ontzettend misselijk.
Hopelijk wordt het niet nog erger.
Maar ja is voor een goed doel zeg ik maar steeds.
Er is inderdaad een forum voor meiden die zwanger zijn hier bij jonge gezinnen.
Hopelijk zie ik je daar.

groetjes gizzymo

heee anna
wat leuk zeg dat je zwanger bent
gefeliciteerd
ik ben morge 5 weken
spannend he allemaal
ik dach eigelijk dat het bij ons in de 2e ronde raak was
maar toen ik na ging denke de  eerste ronde want ben 31 jan gestopt
5 feb ongesteld gewoorden
dus die maand telde nie mee
toen 1 maart gewoorden en nu ben ik zwanger
dus ook eerste ronde snel he
had je verwacht dat je zo snel zwanger was.?
gr rielle

quote: valentine22 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-04-2008 20:59:00'));

Dag meiden,

2 weken geleden heb ik me voor het eerst aangemeld op dit forum.
En al na een weekje kon ik iedereen melden dat ik zwanger ben, en dat al na één ronde!! echt ongelofelijk! Vandaag ben ik precies 5 weken zwanger van ons eerste kindje. We hebben voor  29 april de eerste afspraak bij de verloskundige....zooo spannend!!

Ik voel me verder goed: geen misselijkheid  of stemmingswisselingen. Ik begin alleen de vermoeidheid te voelen! Ik werk fulltime maar aan het eind van de dag ben ik wel helemaal aan het einde van mijn latijn en heb  ik veel rugpijn.

Zijn  er andere meiden die net zwanger zijn van de eerste?En hoe voelen jullie je?

Liefs,
Anna  

Hoi Anna,

gefeliciteerd met je zwangerschap...en dat zo snel ook nog. Ik ben nu 3 dagen overtijd.. ben heel erg benieuwd. Ik wacht effe met testen, totdat ik een week overtijd ben. Ik heb heb wel erg last van mijn onderrug eigenlijk maar op 1 plek. Ik las net dat jij dat ook had.. Sinds wanneer had jij er last van. Wat voor kenmerken jad je nog meer?

ben zo nerveussss

groetjes Nina

hoi, gefeliciteerd met jullie kleine wondertje, zelf al een gezonde dochter (2005) geen zwangerschapskwaal , nu 6 wk. zwanger met lage rugpijn, hoort er bij zeggen ze, gaat vanzelf over, geniet van je zwangerschap.

hoi hoi meiden,

Wat supergaaf dat jullie zwanger zijn zeg
Mijn vriend en ik zijn ook bezig voor ons eerste kindje, ik moet donderdag ongi worden.
Maar ik voel me nog niet zo als ik me anders moet voelen als ik ongi moet worden.
Ik heb wel pijn in mijn onderrug, moet meer plassen en ben bij vlagen misselijk.
Donderdag zal ik het merken of er wat komt aan rode duivels.
Ik vind het super voor jullie!!!!!

Geniet ervan.

Groetjes Maureen

Terug
Bovenaan