5 weken zwanger

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal ik heb een   vraag   ik ben heel   bang

ik heb al een dochter   voor haar   heb ik 4 miskramen gehad.

nu ben ik weer in verwachting maar heb getest en de test   was   wel positief maar met een hele lichte 2de streep   bij de dokter precies zo.

en   daarna heb ik weer een test   gehaalt van clear bleu   en   daar moet een plus op komen te staan maar ik zag niets   dat   maakte mij onzeker nu   heb ik weer een   test gedaan   een digitale   daar   kwam meteen   in te staan zwanger.

kan het een   beginnende miskraam zijn of een   buitenbaarmoedelijke zwangerschap   help ik ben zo   bang!!!!!

meer mensen die er meer over weten ??   of mee hebben gemaakt?

help me   groetjes

ik denk dat je gewoon zwanger bent hoor. en dat je je niet druk hoeft te maken.
toen ik dacht dat ik zwanger was heb ik ongeveer 6 testen gedaan en de 1 gaf een beetje aan de ander zag je het best goed en weer een andere zag je niets. dat kwam omdat ik nog maar weinig hormaaon in mn lichaam had. later als je iets verder bent kan je dit beter zien.
ik heb mn vraag toen op dit forum gezet en iedereen zei. ook al is de stip maar een beetje zichtbaar, je bent dan toch zwanger.
als  er helder rood bloed en pijn in je onderbuik hebt dan moet je de vk bellen. ik zou me anders niet te veel zorgen maken. das ook niet goed.

Hoi,

Ik denk ook dat je zwanger bent hoor! Probeer anders een test te doen
met je ochtendurine ( ook al staat op de bijsluiter van de test dat het
op elk moment van de dag kan) want dan is de concentratie van het
zwangerschapshormoon HCG het grootst. Ook is het belangrijk om niet
teveel gedronken te hebben voordat je een test doet. Succes!

Groetjes, Iske

Een test kan niets zeggen over een eventuele buitenbaarmoedelijk zwangeschap of een miskraam. Dan zou de dokter je hcg in je bloed moeten bepalen en 2 dagen later weer. Of een hele vroege echo aanvragen wat met jouw achtergrond mogelijk moet zijn.

succes
Marielle

Terug
Bovenaan