5 weken zwanger

A

Anoniem

Guest
Hoera, vandaag ben ik vijf weken zwanger! Het is nog zo onwerkelijk. Soms maak ik me zo ongerust. Want de ene dag voel ik me hartstikke zwanger en de andere dag niet. En als ik een dag niks voel, dan ga ik me zorgen maken. Dan voelen me borsten bijvoorbeeld normaal aan, terwijl  ze op een ander moment ook heel gespannen kunnen zijn. Vorige week was ik misselijk en nu helemaal niet meer. Hebben anderen dit ook?

hoi hoi

dat hoort er allemaal bij hoor denk ik, ik heb precies hetzelfde gehad! voelde me de ene dag zo zwanger als wat (incl overgeven, onwijs moe, pijnlijke borsten) en de andere dag voelde ik me weer kiplekker en vroeg ik me af of ik wel echt zwanger was.
nou wel dus! ben al bijna op het eind!

geniet van de dagen dat je je goed voelt zou ik zeggen want er komen er ongetwijfeld nog genoeg dat je wenst dat je je beter zou voelen :)

liefs antoinet

Hoi hoi,

Ja hoor meid dat blijkt toch wel normaal te zijn. Ik heb het al gelezen in meerdere topics dat vrouwen het bijna niet merken dat ze zwanger zijn. Ikzelf ook niet. De ene dag wel en de andere niet. Vandaag is zo'n dag dat ik het niet merk hahaha behalve mn borsten die zijn nog wel gevoelig maar dat is dan ook het enige.

Geniet maar lekker en maak je geen zorgen.

Groetjes van mij

Petra

Terug
Bovenaan