5 weken zwanger

ik ben vandaag 5 weken zwanger van de derde.
maar ik kan het gewoon zo moeilijk voor me houden!
ik zou het van de daken willen schreeuwen!
bij de vorige 2 kon ik het wel voor me houden maar nu niet.
ik heb het toen voor me gehouden omdat iederen dat deed! bang voor een miskraam?
maar waarom moet ik het stil houden? als ik een miskraam krijg vind ik het juist fijn dat mensen op de hoogte zijn....
wat vinden jullie?

gr marijke
 
Hoi Marijke,

Allereerst gefeliciteerd!!!
Ik ben vandaag ook 4,5/ 5 weken zwanger, Ik heb het al wel verteld tegen mijn moeder, zussen en beste vrienden. Tegen mijn schoonouders vertel ik het pas vrijdag, ze zijn op vakantie. Tegen andere vrienden en familieleden vertel ik wel pas na 10 weken.

Het is gewoon super nieuws en ik vind het ook fijn mocht er iets mis gaan dat zij dan i.i.g. op de hoogte zijn.

Su6 met je keuze maken!

Gr. Liselotte


 
Heey Marijke,

Proficiat!!!!
Wij (nou ja, mijn vrouw) is inmiddels 6/7 weken zwanger en ik heb er ook moeite mee om mijn mond tegen ieder te houden. uiteraard hebben wij het wel aan ouders, broer en schoonzus en goede vrienden verteld. verder zijn alleen onze bazen er nog van op de hoogte.

Ik heb zelf zoiets, het kan binnen de "12 weken" fout gaan maar er na ook nog.... wij gaan er niet vanuit.

vertel het de perso(o)n(en) als jij je er op dat moment goed bij voelt, anders wacht je nog even op het juiste moment.

Good luck

een aanstaande vader
 
hoi Marijke,
ik ben nu ook zo''n 6 weken zwanger en ik deel helemaal je mening. We doen er niet geheinzinnig over en in de familie weet ook bijna iedereen het.
ik kon het niet voor me houden en mijn man ook niet.
 
wij hebben het ook gewoon met 6 weken al aan iedereen verteld, als het wel mis gaat is het inderdaad fijn als je wat steun van anderen hebt en op het werk is het ook handig als je niet lekker bent of naar een echo of verloskundige moet hoef je niks stiekem te doen
 
Hoi Marijke,

Het is wat je zelf graag wilt. Ik heb vorig jaar een miskraam gehad met 8 weken, maar had het met 5 weken al aan mijn familie en beste vrienden verteld. Nu ben ik gelukkig weer zwanger (4.5 wk) en twijfel een beetje of ik het wel wil vertellen. De hoop is er dat alles maar goed gaat, maar stel van niet. Omdat ik het had verteld, heb ik wel veel steun gehad. Toen bleek ook dat er meer vrouwen tussen mijn vrienden en familie zaten die ook een miskraam hadden gehad. Ik zou het lekker vertellen, ik denk dat we het ook niet meer zo lang voor ons kunnen houden.
Succes met je beslissing en gefeliciteerd.
 
Hoi Marijke,

Het is wat je zelf graag wilt. Ik heb vorig jaar een miskraam gehad met 8 weken, maar had het met 5 weken al aan mijn familie en beste vrienden verteld. Nu ben ik gelukkig weer zwanger (4.5 wk) en twijfel een beetje of ik het wel wil vertellen. De hoop is er dat alles maar goed gaat, maar stel van niet. Omdat ik het had verteld, heb ik wel veel steun gehad. Toen bleek ook dat er meer vrouwen tussen mijn vrienden en familie zaten die ook een miskraam hadden gehad. Ik zou het lekker vertellen, ik denk dat we het ook niet meer zo lang voor ons kunnen houden.
Succes met je beslissing en gefeliciteerd.
 
Ik begrijp de twijfel Marijke....ben nu 6 wkn en twijfel ook of ik het ga vertellen! De eerste keer heb ik het tegen iedereen verteld in mijn omgeving...dat ging mis met 6 wkn...heb er veel steun van gehad....toch ben ik nu wat terughoudender...en niet meer zo enthousiast...alleen mijn beste vriendin en mn moeder weten het....ik besef het nu gewoon nog niet zo goed...dat doe ik pas als ik echt bewijs heb (1e echo 2 febr)...maar ja het voelt wel goed dus waarom voor je houden! Doe wat je gevoel je zegt....succes!! Gr. Ingrid

 
Terug
Bovenaan