5 weken zwanger

hoi hoi
ik ben nu 5 weken en heb veel last van mijn buik
kan het al zijn dat ik banden pijn heb de een zegt dat het te vroeg is en de ander zegt dat dat kan weet iemand dit

Hoi anouk,

Het kan heel goed hoor dat je al bandenpijn hebt, er gebeurd nu ook al zoveel in je buik. De één die heeft er sneller last van dan de ander. Maar je leest het ook wel dat je veel last hebt van bandenpijn in het begin van de zwangerschap en aan het eind.
Hoever ben je nu?
Ik ben 5 week en 2 dgn.

Liefs Chantie

Hoi, het kan, ik had al een week voor de test dat ik alles voelde trekken en doen. Ik heb het als een soort licht brandend gevoel in liezen en dijen. Op dit moment ook weer en ben nu 20 wk 3 dag. Het is normaal gesproken wel aan de zijkanten, misschien voel je niet je banden maar het 'werken' van je baarmoeder en je darmen - de hormonen werkten ook flink in op mijn darmen de eerste maanden. En gefeliciteerd!!

ik ben nu waarschijnlijk 5 weken dat niet zeker want het is gelijk raak na dat ik gestopt ben met de pil ik mag 23 feb naar de vk spannend. voor de rest heb ik nergens geen last van niet misselijk geen pijnlijke borsten helemaal niks

ja kan prima hoor, bij mij deden die buikspieren 30 jaar lang niks en toen zwanger, vanaf week 5 al bandenpijn, nu met 22 weken is het gelukkig minder, mits ik niet teveel werk op mij neem

Hoi dames
Ik ben nu 6 weken zwanger.
ik heb vorige week donderdag een echo gehad toen was ik 5 weken zwanger.
Maar er was alleen een vruchtzakje te zien
11 feb moet ik terug en dan zou er meer te zien moeten zijn want dan zou ik 7 weken zijn.
En als er dan nog een vruchtzakje te zien is zit er iets niet goed.
Ik moet nu ook in de gaten houden van de gyn dat ik geen buikpijn of bloedverlies krijg.
Want ben mijn eerste kindje met 37.5 weken zwangerschap verloren en ben egt doodsbang dit kindje ook te verliezen.

Wie heeft het ook gehad dat je met 5 weken alleen een vruchtzakje zag en na 2 weken wel meer?

Hoi Dientjuh 18,

Voordat ik zwanger raakte van mijn 2e zagen ze bij mij ook alleen een vruchtzakje. Ik was toen ook 6wk zwanger.
Bij mij was het niet goed, moest een week daarna ook weer terugkomen en nog steeds hetzelfde.
Ik ben toen ook gecurreteerd in het ziekenhuis.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het bij jou ook zo zou moeten zijn.
Ik hoop dat als je donderdag de 11e gaat er wel een vruchtje te zien is, dus ik duim voor je.
Ik ben nu zelf 6wk zwanger van mijn 3e kindje en moet ook de 11e naar het ziekenhuis voor een eerste echo of alles goed is, dus heel spannend allemaal.
Hou me op de hoogte.

Groetjes Bernice

Terug
Bovenaan