5 weken

Hoi Meiden,

Ik ben nu 5 weken zwanger en mag met 8 weken al bij de verloskundige langskomen. Krijg ik dan al een echo? Kunnen ze dan wel wat zien! Het lijkt me erg leuk en spannend!

Liefs
 
Ik heb met 8 weken 2dagen een inwendige echo gehad (viel heel erg mee!) en we hebben 3 hele mooie plaatjes van onze kleine. Je kon heel duidelijk het hoofdje, de armpjes en romp en beentjes zien. Net een klein poppetje.

Veel plezier bij de echo! Kiki
 
Ik heb met 7 weken 4dagen ook al een echo gehad en je kon het idd al wat zien,wel heel klein hoor maar het zat er wel!!met 12 wk mocht ik weer een echo omdat ze het dan beter konden opmeten.Echt heel leuk!Ik wil elke keer wel een echo hahha
Ik wens je heel veel plezier bij de vroedvrouw en geniet van je zwangerschap!!!liefs mirelle (23 wk)
 
Hai,

Ik heb met 9 weken een echo gehad en ik vond het geweldig om te zien. Bij mij zag je eigenlijk 2 rondjes met 2 uitsteksels (hoofdje, onderlichaam, armpjes) Er zaten toen nog geen beentjes aan, maar ik kon wel het dooierzakje zien. Wat ik ook helemaal te gek vond was om het hartje te zien kloppen. Echt geweldig.

Geniet ervan.

Mariska (35 weken)
 
Hallo,
Bij onze vk was/is het niet standaard dat je een echo krijgt. Je krijgt er alleen een op medische indicatie of als je niet weet wanneer je uitgerekend bent (bv. een onregelmatige cyclus). Ik kreeg er een, omdat na het stoppen met de pil bijna gelijk zwanger was.
Groetjes
 
hoi
ik weet niet of de vk-praktijk bij jullie zo'n echo-apparaat hebben. bij ons hebben ze dat niet.
omdat ik een week na mijn overtijddag een pas een positieve test had, kreeg ik een termijn echo om het beter te kunnen vasstellen. ik moest daarvoor naar het ziekenhuis bij ons in de buurt.
die echo kreeg ik met 11wk. ik geloof als je onder de 10wk bent, dat je dan een inwendige echo krijgt...niks mis mee hoor, maar ik zeg het ff.
doeiii gr. sandy
 
Terug
Bovenaan