5 Wkn zwanger en 's ochtends licht bloedverlies

Sinds een paar dagen heb ik 's ochtends heel lichtjes   (helder rood) bloedverlies met wat slijm erbij.
Daarnaast veel buikpijn en soms behoorlijke steken onder in mijn buik.

Heb al even met de vk gebeld en ze was erg lief en begripvol.
Volgens haar kon het geen innestelingsbloeding zijn, dat had vorige week dan al gemoeten.
Misschien een lichte bloeding van de baarmoedermond. Of toch de tekenen voor een miskraam....
De kans is 50% vertelde ze me.

Zijn er meer a.s. moeders met deze klachten.
Ik vind het zo ontzetted eng!!

Daarnaast vraag ik me erg af of ik al niet 4 weken verder ben, omdat ik de test 4 dagen voor dat ik ongesteld moest worden heb gedaan en hij toen al positief was.
Ook begint mijn buik al te groeien en mijn borsten doen ook lekker mee
(Al weet ik dat dit bij een 2e soms sneller kan gaan.)


Ik hoop wat van jullie te horen!

Groetjes
 
hoi hoi
jeetje meid wat spannend!

ja ik kan ook niks zinnigs zeggen behalve agwachten ik zou over een paar dagen weer even testen.....

heel veel sterkte....

sandra
 
Hee meid,


 
Ik snap hoe je je voelt. Heb ook met 5 wkn bloedverlies gehad en heel veel buikpijn! Heeft bij mij 1 dag geduurd en was inderdaad een innestelingsbloeding.

Maar het is behoorlijk klote natuurlijk want het enige wat je kan doen is afwachten want echo is nog te vroeg!

Bloedverlies betekent lang niet altijd een miskraam hoor!

Ik zal voor je duimen meid.

Maak je niet al te druk he.


 
Liefs Martine, mama van Senna ( 24-12-2004 ) en 16 wkn zwanger van de tweede
 
Sinds vorige week ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben.
Heel af en toe als ik naar de wc ben geweest bij het afvegen zie je klein beetje niet echt bloed maar wel dat je iets ziet, soms ook beetje kramp in m'n lies, wie herkent dit en moet ik me zorgen maken. ben nog niet bij verloskundige geweest, vanmiddag naar de dokter.Moet ik me zorgen maken ik ben zo bang dat ik een miskraam heb/krijg?

 
Hoi dames,
Ik ben ook 5 weken zwanger en heb vannochtend een pijnscheut in mijn vagina gehad.
Bij het afvegen na plassen een uur later ook wat bloed/bruinig en een heel klein propje bloed.

Ik ben zo'n tut, ik durf niet eens de huisarts te bellen omdat (na het vertellen van een positief resultaat op test) die verleden week zei; bel volgende week maar terug, in het begin van een zwangerschap kan er al van alle gebeuren..!

Ik weet het ook niet meer.., maakt me erg onzeker.
Zelfs na 2 zwangerschappen en 2 gezonde meides op de wereld gezet te hebben, ik heb dit dus ook nog niet meegemaakt..

Succes dames
Danielle
 
Hoi allemaal,

Ik heb gelukkig geen (iniemini) bloedinkjes meer gehad.
Maar heft blijft toch wel spannend. het kan toch mis gegaan zijn, zonder dat het vruchtje  vanzelf naar buiten komt...
Het voelt zo machteloos om alleen maar te kunnen afwachten...

Pency: Ik hoop dat het goed is gegaan bij de dokter. Ik hoop maar dat deze je iets gerust heeft kunnen stellen!!

Mamavan senl:   Ik zou gewoon je vk bellen hoor!!! Dat is belangrijk toch??
Heb de mijne ook al 2 x gesproken, 1x om te vragen of het wel normaal is dat mijn buik al zo vroeg in de zwangerschap begint te groeien en de 2e keer om te vragen hoe dat zit met die bloedinksjes.
En ik ben ook zwanger van de 2e, maar de onzekerheid wordt er echt niet minder om, dus dat zal bij een 3e kindje zoals bij jou ook niet anders zijn!!

Veel sterkte met afwachten allemaal!!!
Groetjes Baukje
 
Hoi, en heb je nog nieuws? En was het normaal dat je buik al bij 6 weken begint te groeien...?

Ik heb sinds vanmorgen bruinige afscheiding, dat is ook wel om onzeker van te worden. Hou de moed erin, heb geen buikpijn!
 
Hoi,
Ik heb ook met 5-6 weken licht bloedverlies gehad. Ook 1-2 dagen   veel buikpijn en kramp. Ik dacht echt; dit zal wel een miskraam worden.
Maar het werd steeds minden en na ong 3-4 dagen hield het op. Ben nu 30 weken zwanger en alles gaat super.
Maar het maakt je wel even onzeker. Maar het hoeft dus echt niets te zijn!
Groetjes Dong
 
Terug
Bovenaan