50 dagen en....

A

Anoniem

Guest
Hai allemaal

ik moet weer even mijn verhaal kwijt, we hebben gisteren weer getest, maar helaas weer negatief nu heb ik dus al een cyclus van 50 dagen.... hoelang gaat dit duren? Of zou het zoveel verschil uitmaken of je 's ochtends test of   's avonds ik durf er eigenlijk niet op te hopen.

veel liefs wies

Hoi Wies!!!!

Jeetje wat vervelend dat jullie nu nog steeds geen duidelijkheid hebbdn.
Het moet nu wel behoorlijk frustrerend voor je zijn.
Ik zou volgende keer toch maar met ochtend urine testen.
Had je misschien veel gedronken voordat je ging testen??
Nou ik hoor het van de week nog wel.
Ik zal dan nog maar even door duimen voor jullie.
Anders misschien toch je huisarts maar even lief aankijken voor een bloedtest.

Liefs, Sarah

Hai Sarah

bedankt voor je reactie nou als het deze week nog negatief is ga ik in de kerstvakantie maar naar de ha ook al zie ik daar vreselijk tegen op ik weet het anders ook niet.

liefs Wies

Hoi Wies! Jeetje zeg, 50 dagen. Vreselijk om zoveel geduld te moeten hebben.  Ik zou er geen test meer aan besteden maar gelijk begin van de week een afspraak maken bij de huisarts. Misschien dat hij meer kan zien aan een bloedtest?
Succes, Esther.

Hoi Wies,
volgens mij maakt het niet zoveel uit of je ´s ochtends of ´s avonds test. Ik ben eindelijk gisteren, 17e, ongi geworden. Dit had ik eigenlijk al op 31 oktober moeten zijn!!!
Ik ben naar de ha geweest en die zei gewoon: even afwachten. Hij heeft inwendig onderzoek gedaan en volgens hem voelde alles goed aan, er kwam wel veel slijm uit baarmoedermond, maar dat was verder niets zei hij.
Ik wilde eigenlijk volgende week weer terug gaan, maar gisteren zijn ze dan toch gekomen.....alleen geen rode duivels, maar bruine!! (sorry ). Ik neem maar aan dat dit komt omdat ik zoveel overtijd was.
Maarre ik hoop voor jou dat je natuurlijk zwanger bent, maar mocht dat niet zo zijn, dan hoop ik dat je snel ongi zult worden, dan heb ik je in ieder geval meer duidelijkheid.
Sterkte.
Groetjes, Chalala

Hai Chalala,

He je vertelt dat de ha een inwendig onderzoek heeft gedaan maar je kan toch ook een bloedtest laten doen? Ik heb namelijk niet zo veel vertrouwen in deze dokter? Dus...

liefs wies

Terug
Bovenaan