50% werken vanaf volgende week

A

Anoniem

Guest
de naam zegt het al,

We hebben de knoop doorgehakt. Vanaf volgende week in ieder geval voorlopig 10 uur werken.

Morgen wel nog ff met 35 graden zoiets werken maar ach...... die redden we ook nog wel he

Liefs

Hee heppy,

Goed dat je/jullie de knoop hebben door gehakt. Zal misschien niet makkelijk zijn geweest maar wel beter voor jou en je ukkie.

Sterkte morgen en alvast een fijn weekend.

Liefs Lynn.

Fijn dat er nu duidelijkheid is hoewel ik het ook wel begrijp als je gewoon volledig zou willen werken. Wat Lynn zegt: denk aan jezelf en je kleine uk.

Dat is dan ook weer besloten. Het gaat om een korte tijd, en het is echt beter voor je. Succes vandaag.

Echt goed! Hopelijk kom je de dag vandaag een beetje goed door! Liefs

Boooooh meiden, in een woord verschrikkelijk vandaag. Veel te druk en veel te warm. Was naar feestje van mijn vriendin maar ben alweer.thuis! Een en al harde buiken, dus ik lig zo in bed! Morgen nog een drukke dag, en ma en di weer werken. Gelukkig daarna wel bijna weekje vrij!

Liefs en sterkte morgen met dat weer!!!

Meid dat is niet goed. Je lichaam laat weten dat het niet gaat. Let aub goed opjezelf. Nu lekker bijtanken en niks doen.

hey meid

goed dat de knoop is doorgehakt! lekker wat rustiger aan doen :) denk goed om jezelf

xxxx

Terug
Bovenaan