50% werken

Hoi,

gister weer bij vk geweest, ben direct teruggefloten door haar, met mijn harde buiken (waardoor ik niet meer op of om kan) en de hoge bloeddruk moet ik direct halve dagen werken.

Vind dat niet zo erg want FT werken valt me erg zwaar, maar aangezien wij een internationaal bedrijf zijn, maak ik me wel zorgen dat mijn "zaak" inmiddels in Amerika ligt..daar zijn t geen people managers, maar Dagobert Duck's (geldwolven)..probeer t werk los te laten, maar tis niet makkelijk. Werk hier al 7 jaar en ben best bang dat ze me willen ontslaan...als het goed is heb ik bescherming van de NL wet- en regelgeving, maar toch...t voelt niet lekker...

Echt, op een roze wolk zitten is er bij mij niet meer bij...er komt te veel bij kijken.

Het enige dat ik zeker weet is dat ik rust ga nemen omwille van ons kindje. Bm was goed gegroeid weer en hartje deed t prachtig, en dat wil ik graag nog minimaal 20 weken volhouden!!

liefs Yosha

Succes, en hoe moeilijk het ook is. Je zegt het zelf al, probeer het een beetje los te kunnen laten voor de kleine.

En als je een vast contract hebt mogen ze je echt niet ontslaan. Ook al lijkt het roze wolkje nu even ver weg, hij komt vast wel snel weer binnendrijven!
De kleine doet het prima, dus dat scheelt vast al iets in de zorgen!

Wat balen dat je nu wat rustiger aan moet doen. En kijk naar mij: Ik was bang dat ze me gingen ontslaan maar hebben toch mijn contract verlengd.
Probeer je werk een beetje los te laten want stress is niet echt goed voor de kleine en voor je bloeddruk.

Wel goed dat de BM goed gegroeid is en dat de kleine het hartje ook nog goed doet.
Focus je daar op en niet op je werk hoe lastig dat ook is... Keep faith!

Bij amerikaanse bedrijven weinig begrip helaas. Ik weet niet of ze bij jullie ook de amerikaanse wetgeving aanhouden. Dat schijnt namelijk ook nog te mogen. En dan ben je niet zo beschermt als bij de nederlandse wet. Ik heb het zelf gehad met een ziekmelding destijds. Maar het belangrijkste is nu toch je kleintje meid. Die roze wolk komt wel weer. Er komt ook nog een hoop spanning bij kijken van daarvoor he. Je hebt dat niet zo in de gaten, maar waarschijnlijk achteraf wel. Die roze wolk is toch al wat moeilijker als je al zoveel van tevoren hebt meegemaakt. Neem je rust en laat het werk maar het werk.

ik sluit me volledig aan bij de andere meiden....je kleintje is op het moment het belangrijkste!! werk blijft werk..weet natuurlijk niet hoe het zit bij een internationaal bedrijf maar hopelijk gaan ze niet moeilijk doen...

Thanks meiden...jullie hebben ook helemaal gelijk!

Dusss ik heb voor thuis nu ook meteen hulp geregeld, vriendin komt 1 x in de 2 weken ons huis poetsen..t gaat gewoon echt niet meer.

Collega brengt net stapel boeken mee, dus ik kan me thuis een beetje vermaken...erd gek van t bankhangen en niets doen...na ja dan maar lezen en een beetje wandelen..

Tis niet anders, zal er in moeten berusten, maar leuk is anders...had t me zooo anders voorgesteld, maar ja, ik hou t vol hoor!

Terug
Bovenaan