50% ziek

Hee meiden,
hoe is het?
heb weer internet dus hoef niet meer via mijn telefoon te k*tten haha..
Heb me vandaag voor 50% ziekgemeld want heb erg veel last. Het blijft nu niet bij bekken/rug pijn maar geeft nu ook harde buiken.
de lange diensten gaan nu dus even niet meer. Ik kijk het ff een paar weken aan of dit helpt.
hoe gaat dat met jullie?
gr

Hallo MissM,

toch maar wel minder werken he...! Deze week was mijn eerste week met 16 uur ipv 32 en tot nu bevalt het prima... Alleen heb ik sinds deze week last van mijn onderrug/bekken waarvoor ik nu naar de fysio moet en als dat niet minder wordt zal ik er straks helemaal uitliggen, maar dat wil ik echt nog even voor me uit schuiven!

ik denk dat je er goed aan doet om op tijd te minderen met werken, het is en blijft een zware baan in de zorg!!

ik zit te dubben.
Ik werk als accountmanager, en auto rijden is niet bevordelijk met een bekkeninstabiliteit. Ik heb nu eerst een automaat geregeld, kijken of ik het dan wat langer uithoud. ( mijn linkerkant is verzwakt).
Ga wel voorstellen om ipv full time naar part time te gaan.......

Ben stiekum al een beetje de maanden aan het aftellen, nog 3 mnd werken.......

Hej Betty, ja idd. ik kan gewoon niets doen op me werk. en dan loop ik daar 8 uur rond terwijl de kids al tussen 9 en 10 opgehaald zijn en dan moet ik computer werk doen of huishoudelijke klussen. dat hou ik allebei niet lang vol. ben gewoon kapot als ik thuis kom en kan niet meer herstellen.
Van mijn fysio moet ik tussendoor op bed gaan liggen maar daar neem je ook geen rust voor is het opeens al weer 2 uur haha.. en moet idd ook een half uur rijden naar me werk. Heb net als jou jessica ook last met autorijden. Al is het bij mij eerder het lange zitten. Heb geen last van me 'uitzaaiing' denk omdat ik in week 10 -week 15 al behandeld ben voor mijn rechterbil haha toen had ik nl wel veel last van uitzaaiing.

Idd we komen er wel!!! over de helft! ik moet nog 11 weken werken! en werk maar 12 uur op de woning en 3 in een gezin nu. (werkte maar parttime ivm een hbo studie die ik net heb afgerond) maar voor de kleine heb ik het laten staan die uurtjes. hoef ik na de bevalling niet weer een ander contract!

Terug
Bovenaan