52 dagen overtijd, 2 negatieve testen !!

A

Anoniem

Guest
Hallo!!

ik ben sinds oktober van de pil af..... hoop ook zwanger te worden. Nou was ik altijd regelmatig ongesteld. maar het is nou al 52 dagen gelden, heb al 2 testen gedaan en die waren beide negatief!!! kan ik dan toch zwanger zijn? wie heeft hier ervaring mee?

Hoi,

Ik had precies hetzelfde! Was in december gestopt met de pil, altijd netjes op tijd ongesteld, en toen in februari ineens niet meer! Het heeft toen 2 1/2 maand geduurd, verschillende zwangerschapstesten gedaan zelfs een bloedtest bij de huisarts maar ik was niet zwanger.
Kwam wel vaker voor zei de huisarts. Pas wanneer het een half jaar duurde moest ik terug komen.
In april ben ik in verwachting geraakt maar helaas heb ik 2 weken geleden een miskraam gehad.
Dus we zijn het nu weer aan het proberen...

Toen ik niet ongesteld werd maakte ik me vreselijk veel zorgen. Probeer dat niet te doen want het hoeft niet altijd iets ergs te zijn.

Groetjes Kim

ik ben in jan gestopt met me pil....

Ik had 15 mei me laatste menstuatie en die had ik 19 juni weer moeten krijgen   23 juni   getest negatief 25 juni gestest negatief 1 juli getest negatief.....toen was ik het zat ik dacht wacht wel tot me ongi komt

9 juli op internet testen van sensitest gekocht en me vriend kwam sávonds aan met een test van de DA positief en ik was van 15 mei 55 dagen dussss alles kan meid!!!

wacht het gewoon ff af nog!!!!

Succes ermee

xxxx

Terug
Bovenaan