55 dagen verder

A

Anoniem

Guest
nou zijn nog steeds niet ong!vanochtend nog getest en wederom negatief had ook niet anders verwacht! dit is de laatste test die ik gekocht heb voorlopig!!
ondertussen alweer 55 dagen cyclus......
pfff 2 woorden 9 letters:

DUURT LANG

ik weet t niet meer alleen dat ik nog 2 weken afwacht is er dan niets wil ik een verwijzing naar gyn ofzo!

wat vinden jullie dat ik moet doen iemand tips????

ja dan zou ik ook doen meid!je wilt dan wel eens weten waarom het zo lang duurt!welke ronde zit je nu?hoelang ben je van de pil af(als je daar hebt gezeten).
hoop dat je gauw ongi wordt dan weet je tenminste waar je aan toe bent!
liefss

pff wat een tijd. dan toch liever ongi en weten waar je aan toe bent
kan het zijn dat je een cyclus hebt over geslagen? een lichaam kan soms heel raar reageren.
probeer het nog heel even aan te kijken totdat je op een dubbele cyclus zit. en dan zou ik ook aan de bel trekken hoor
succes

wat duurt het lang zeg! Ik zou dan inderdaad ook aan de bel trekken hoor, dan weet je waar je aan toe bent! Succes

Dit is toch niet normaal zo'n lange cyclus? Ik zou er morgen achteraan gaan en een verwijsbrieg eisen!!! Hopelijk kan de gyn wat meer voor je doen!

Succes meid!
Liefs ciomama

Jemig meid! Mag ik vragen wat je leeftijd is? Vervelend dit! Snel bellen inderdaad!

Waarom wil je nog twee weken wachten? Ik zou morgen naar de dokter gaan als mijn cyclus zolang duurde. Anders zou ik me opvreten van ongerustheid.

ik ben 30 jaar....
ga woensdag maar weer bellen en dan maar een verwijsbrief eisen...

Terug
Bovenaan