.

<p style="text-align: left;">Ik heb mezelf gisteren ingeschreven voor moeders  voor moeders. Ik had er al een keer van gehoord. Ik vind het fijn dat ik met zoiets kleins andere vrouwen kan helpen. Dus ik doe graag er aan mee. Ik heb er nog geen ervaring mee, maar ik heb op de site verhalen gelezen. Ze waren allemaal positief. Ze komen gewoon dacht ik 1 keer in de week de flessen ophalen met urine. Deze kun je aan de deur zetten. Dus je hoeft niet thuis te zijn. Ze controleren van te voren je urine of je wel mee kan doen. Er komt iemand bij je thuis op gesprek. Die zal ook het een en ander nog uitleggen. Ook kun je altijd een nummer bellen voor vragen. Ik kan je helaas geen antwoord geven op je vraag met ervaring.</p>

Ik doe nu voor de 2e keer mee.  Ik vind het een nobel doel maar het moet je wel passen. Je plast in een maatbeker en dan giet je het in een fles.

Bij mij kwamen ze de flessen ophalen maar bij een vriendin die op een flat woont niet. Verder zit er in de flessen conserveringsmiddelen die sterk kunnen ruiken.  De 1e keer was ik steeds erg misselijk en werd naar van de lucht. Nu heb ik nergens last van en de consulente zei ook dat het per persoon verschilt.

De 1e keer voelde ik me schuldig als ik een keer 'gewoon' plaste, zonder op te vangen. Deze keer kan ik het wat meer los laten en alles wat ik opvang is mooi meegenomen.

Laat je goed informeren en als het lukt is het heel mooi om te doen!

Ik doe ook mee aan moeders voor moeders. Ik moet zelf mijn flessen wegbrengen naar de huisarts. Dit omdat mijn voordeur gelijk grenst aan de stoep en ik ze niet mag neerzetten in een openbare ruimte. Dit omdat kwajongens of andere fratsen er mee uitgehaald kunnen worden.  Ik dacht eerst dat ik het wegbrengen geen probleem zou vinden maar dit is toch wel een last voor mij, helemaal op de fiets. Normaal is het zo dat iemand 8 flessen krijgt maar ik heb er maar 4 dit omdat ik 4 dagen werk. Maar ik merk toch dat deze 4 flessen lastig zijn om te vullen en dan denk ik wat voor waarde heeft het dan nog...

Dus voor mij leek het een goed doel, maar omdat ik het zelf moet wegbrengen en ik dus de flessen niet vol krijg weet ik niet of het waardevol is. Maar goed alle kleine beetjes helpen!

Hoi! Ik doe sinds deze week mee aan mvm en ik vind het een mooi idee dat ik zo kan helpen. En inderdaad; alle beetjes helpen! Ik vul de flessen alleen thuis en dat is prima. Bij mij worden ze eens per week opgehaald op een afgesproken punt. Ik vind het goed te doen.

Hì, bij mij komt er iemand 14/10 langs om te testen en alles te brengen. Alleen ik woon ook in een flat.. ben benieuwd of het dan kan. Als ik met zo een kleine moeite andere vrouwen kan helpen doe ik dat graag! Plassen moet ik toch wel haha

Terug
Bovenaan