.

<p style="text-align: left;">Ik heb mezelf gisteren ingeschreven voor moeders  voor moeders. Ik had er al een keer van gehoord. Ik vind het fijn dat ik met zoiets kleins andere vrouwen kan helpen. Dus ik doe graag er aan mee. Ik heb er nog geen ervaring mee, maar ik heb op de site verhalen gelezen. Ze waren allemaal positief. Ze komen gewoon dacht ik 1 keer in de week de flessen ophalen met urine. Deze kun je aan de deur zetten. Dus je hoeft niet thuis te zijn. Ze controleren van te voren je urine of je wel mee kan doen. Er komt iemand bij je thuis op gesprek. Die zal ook het een en ander nog uitleggen. Ook kun je altijd een nummer bellen voor vragen. Ik kan je helaas geen antwoord geven op je vraag met ervaring.</p>

Ik doe nu voor de 2e keer mee.  Ik vind het een nobel doel maar het moet je wel passen. Je plast in een maatbeker en dan giet je het in een fles.

Bij mij kwamen ze de flessen ophalen maar bij een vriendin die op een flat woont niet. Verder zit er in de flessen conserveringsmiddelen die sterk kunnen ruiken.  De 1e keer was ik steeds erg misselijk en werd naar van de lucht. Nu heb ik nergens last van en de consulente zei ook dat het per persoon verschilt.

De 1e keer voelde ik me schuldig als ik een keer 'gewoon' plaste, zonder op te vangen. Deze keer kan ik het wat meer los laten en alles wat ik opvang is mooi meegenomen.

Laat je goed informeren en als het lukt is het heel mooi om te doen!