.

Hallo xxxanoniem

Wat naar voor je dat de vliezen al gebroken zijn.

Ik weet niet of ik je met mijn verhaal kan helpen maar ik hoop je wel wat moed te kunnen geven.

Ik ben zelf geboren met 24/25 weken, ik woog 680 gram en heb de resterende 3 maanden in de couveuse gelegen. Dus de datum dat mijn moeder was uitgerekend ben ik thuis gekomen. Maar met mij is alles goed gekomen. Ik ben 27 jaar en nu net ontdekt dat ik zelf zwanger ben.

Sterke en houd moed

Hoi, ik heb hier zelf geen ervaring mee maar toevallig hoorden we van een collega van mijn man dat zijn vrouw ook al gebroken vliezen had met +/- 20 weken. Zij heeft de rest van de zwangerschap "bedrust" moeten nemen maar het is haar uiteindelijk wel gelukt om de baby nog tot 40 weken te laten zitten. Hopelijk is dit in ieder geval een beetje bemoedigend :)

Heel veel sterkte met de rest van de zwangerschap en geeft de hoop niet op. Voor hetzelfde geld zit je kleine nog heel wat weekjes in je buik voordat hij echt geboren wordt :)

Super lieve berichtjes dames!

Het geeft wel rust zulke verhalen.

maar ik weet nu dat ik goed lig, als ze nou zou komen heeft het ook een goede kans. Maar we gaan er voor om der wat langer te laten zitten met veel bedrust.

Hallo anoniem,

Wat vervelend! Weet niet of je er iets aan hebt maar ik zelf heb met 30 weken zwangerschap ook vruchtwater verloren en getest op gebroken vliezen. Opgenomen in het ziekenhuis en een paar uur later was de test op vruchtwater weer negatief. Dit zo nog 3 keer tot aan de bevalling. Volgens de verloskundige had ik een scheur in de vliezen waardoor er vaker een flinke scheut af kwam maar het niet constant. Hierdoor ook een centimeter ontsluiting en veel harde buiken tot op het einde. Uit eindelijk ben ik met 41.3 ingeleid. Heel veel sterkte in deze onzekere tijd!!!

Terug
Bovenaan