Ik ben vanmiddag met Floor naar de ha geweest omdat ze allemaal rode bultjes kreeg die niet lijken op warmtepukkeltjes. De pukkeltjes zijn zo groot als een eurocent zo'n beetje en vuurrood. Ik moest meer dan een uur wachten bij de ha!!!! Hier werden Floor en ik niet heel vrolijk van . Zit je daar met zo'n klein hummeltje in die hitte te koekeloeren. Toen was het etenstijd, ik heb maar gevoed in de wachtkamer, tja, wat moet je dan?? Floor wilde mama daar voor bedanken en poepte mij helemaal onder , zo'n heerlijke kerriekleurige spuitluier die aan alle kanten langs de pamper gaat en op mijn spierwitte broek belandde........ Het leek er verdacht veel op dat ik mezelf had ondergescheten, haha! En nog moesten we wachten.....grrrrr..
Toen we eindelijk aan de beurt waren bleek dat Floor een echte kinderziekte heeft, de 5e of de 6e ofzo, in ieder geval niet besmettelijk en het gaat vanzelf weer over. Als ik dat eerder had geweten.......
Zijn er al meer kindjes die zo'n kinderziekte te pakken hebben gehad??
groetjes,
Ruth
Toen we eindelijk aan de beurt waren bleek dat Floor een echte kinderziekte heeft, de 5e of de 6e ofzo, in ieder geval niet besmettelijk en het gaat vanzelf weer over. Als ik dat eerder had geweten.......
Zijn er al meer kindjes die zo'n kinderziekte te pakken hebben gehad??
groetjes,
Ruth