5e fles vervallen??

Hallo,

Ik ben even benieuwd hoeveel flesjes jullie per dag geven. Wij geven nu namelijk  5 flessen van 210 cc, maar voor de voeding van 22.00 uur moeten wij hem steeds wakker maken, hij drinkt dan ook niet alles op. Bij ons eerste zoontje hebben we de 5e fles laten vervallen toen hij 12 weken was, dat ging toen prima! Maar ik vind het best wel moeilijk om nu te bedenken wat voor Jorne (onze jongste van 11 weken) het beste is. Hij is 7200 gr en 64,5 cm, best groot dus.

We hebben wel een nare tijd achter de rug, 2 weken geleden kreeg hij hoge koorts, we hebben gelijk de dokterswacht gebeld, en die arts stuurde ons door naar de kinderarts in het ziekenhuis, het bleek dat hij een virus had, behoorlijk eng want die arts had het eerst over hersenvliesontsteking, hij had veel symptomen van hersenvliesontsteking. Gelukkig was dat het niet!! Jorne heeft 5 dagen in het ziekenhuis gelegen en nu gaat het weer prima met hem. We bakeren hem sindsdien ook in, hij slaapt  nu overdag een stuk beter. Doorslapen doet hij sinds het ziekenhuis niet meer, hij sliep al steeds tot 8 uur, maar nu komt hij 's nachts weer voor een voeding. Maar dat vind ik niet  erg, ik ben allang blij dat mijn mannetje weer heerlijk thuis is!! We zijn behoorlijk geschrokken.

Doen jullie ook al rijstebloem in de laatste voeding?

Groetjes
Ingrid

ik heb voeding met die pitten erin. werkt echt super. hij huilt stukken minder. moet hem soms nog wel ff helpen met drukken want dat gaat wat minder. maar he dat komt wel goed.

maar wanneer je de voeding moet laten vervallen, hmmm geen idee denk dat je dat zelf moet aanvoelen. denk ik

Hoi

Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee, Roel drinkt nog gulzig zijn 5e fles op om 22.00 uur, maar op het zwanger/juni-moeder forum is het een horitem geweest en hebben veel moeders hun ervaring opgeschreven. Zou daar dus ook even kijken als ik jou was!

gr
Leonie & Roel (16 wkn)

Terug
Bovenaan