5e IUI op mijn verjaardag !!!

Hallo meiden,

Ik ben lang niet geweest, had er even geen behoefte aan. Bij mijn laatste IUI half juni was ik er echt van overtuigd dat het was gelukt. Het was dan ook een enorme teleurstelling dat ik toch ongesteld werd. Na een heerlijke vakantie op Kos gaan we er weer tegenaan.
Vanmorgen folikelmeteing gehad, vanmiddag pregnyl gezet en zaterdagmorgen is de 5e IUI.
En dan ben ik jarig, dus dat is best wel bijzonder eigenlijk vinden jullie niet ?
Als ik dan na twee weken mag testen, dan is mijn man jarig, dus ja je zou haast denken dat het wel goed moet komen deze keer. Maar goed we wachten natuurlijkeerst geduldig af. eerst zaterdag een goede iui natuurlijk en dan weer op de bank, de vervelende ww in.
Nou meiden allemaal veel succes komende tijd en ik hoop dat we binnenkort eens weer wat zwangeren kunnen begroeten hier, het wordt wel weer eens tijd toch   ?

Groetjes van Cindy

Hoi,

Ik ben bijna 4 jaar bezig met IUI heb 4 miskramen gehad en ben nu bij de 5e poging wederom zwanger. Ik moet over 2 weken voor de eerste controle naar het ziekenhuis maar echt blij kan ik nog niet zijn. Wie weet gaat het weer fout.

Ik wens je veel succes met de 5e poging.

Groetjes Bellyw

Hoi Cindy,

Ik wil je heel veel success wensen morgen! en natuurlijk een fijne verjaardag. Het is wel een mooi kado! en nu maar hopen dat je man een mooi kado krijgt op zijn verjaardag. Een mooier kado kan je niet wensen!

Gr Ester

Lieve Cindy,

Dat is inderdaad alweer even geleden ja, dat ik jou hier 'gezien' heb. Wat fijn dat jullie ook zo'n lekkere vakantie hebben gehad, doet je goed he? En nu alweer voor poging nummer 5... Met die bijzondere datums zou het bijna wel raak moeten zijn deze maand toch? Heel veel succes en sterkte met die vervelende WW!!!

Veel liefs, Anke

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

Hoi lieve meiden,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. De IUI ging goed vanmorgen, het was natuurlijk wel even bijzonder dat ik vandaag jarig ben. En ja nu begint het lange wachten en duimen draaien weer. Ik hoop dat deze dag ons geluk brengt. Julie ook alemaal succes en we spreken elkaar snel wer.
Bellyw gefeliciteerd meid, proberen toch te genietn hoor, het komt vast goed.

Groetjes van Cindy

Lieve Cindy.

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop dat je/jullie een prachtig cadeau
te wachten staat. Wie weet rijd de pufbus wel voor op je man zijn verjaardag.....
Heel veel sterkte met wachten hoor !

Liefs van Miena.

Terug
Bovenaan