5e IUI weer mislukt....

hallo allemaal,

moet even mijn verdriet wegschrijven, zit al op mijn werk (een half uur te vroeg !!!!) omdat ik weer ongi ben geworden. 5e keer IUI met hormonen nog wel 2 eieren weer mislukt. Ik begrijp het gewoon niet meer, waarom hebben wij nooit eens geluk en andere mensen wel.
Ik voel me echt super superdepri en het zal een lang dagje worden, maar gelukkig weten mijn collegas het dus ik kan vrijblijven janken! Nu ga ik een maandje rust nemen en op vakantie en in sept. de laatste IUI en dan maar door voor IVF. Toen ze de oorzaak dachten te hebben (vijandig slijm) dachten we nou dat wordt een eitje die IUI zo raak, maar zo werkt het dus niet he....
Nou dames, moest ff klagen, het helpt wel niet veel maar toch een beetje.
Je bent zo machteloos en wil het zo graag dus FRUSTY EN KLOTE gewoon.

dames sterkte en suxxes voor jullie allemaal

ciao liefs Kyra

Hee Kyra,

Wat enorm verdrietig voor je meis...dit is echt zuur.
Ik ben blij voor je dat je lieve collega's hebt die je kunnen opvangen en dat je een welverdiende vakantie voor de boeg hebt om van alles even afstand te nemen. Hopelijk doet dit je goed en ga je samen met mij en de anderen dit najaar op voor IVF, waarbij we een grotere kans maken!!

Kop op he.
Sterkte!
lfs. Suus

He Kya,

Zwaar kl*t* voor je. Ik weet hoe je je voelt. Ik heb net mijn zesde erop zitten.

Geniet lekker van je vakantie en wie weet lukt de 6e keer hierna wel.

Sterkte
Lfs Mariska

Hallo Kyra,

Wat een vervelend bericht. Echt onwijs balen voor jullie. Het is echt niet eerlijk he. Je leest het vaak maar het is gewoon zo: waarom gaat het bij de een zo gemakkelijk en bij de ander niet?!?!?

Heel veel sterkte. Ik hoop dat jullie toch lekker van de vakantie kunnen genieten. Eens komt ook voor jou de dag dat het raak zal zijn!

Liefs
Anne

BEDANKT VOOR DE STEUN DAMES !!!!

Het is nu 16.00 uur en heb geen tranen meer over helemaal leeggelopen. Ben ook naar huis gegaan van mijn werk want ik ging enorme fouten maken ff rust thuis en misschien morgen ook nog. Ik weet niet wat het is maar zie het gewoon ff niet meer zitten

he kyra,
goed dat je naar huis bent gegaan. fijn dat je collega's het weten en je er even aan toe kan geven; je voelt je natuurlijk superrot! ik weet er alles van (niet van iui trouwens) maar wel van lang wachten en hopen etc etc. heel veel sterkte meid, rust maar lekker uit. al die emoties is energieslurpend! je moet weer even opladen...liefs, lis

Terug
Bovenaan