5e kindje

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,

Ik ben 33 en zou graag een 5e kindje willen.
Wie kent dat of heeft er 5?
En welk leeftijdsverschil?

hoi hoi

allereerst wat leuk:D

zelf heb ik het niet maar mijn ouders wel:p kom uit een gezin van 6kinderen ik heb een broer van 28 een zus van bijna 25 dan kom ik 23 dan mn broertje van 19 dan mn zusje van bijna 13 en een broertje van bijna 12

het was altijd super gezellig zoek ook ngo heel vaak mn ouderlijkhuis op aangezien iedereen bijna nog thuis woont haha

succes met de beslissing

liefs mama van caithlyn 03.03.2008 (en gaan nu voor de 2e)

ps ben niet iemand uit een christelijk gezin ofzo vaak gaan ze dat denken met groot gezin

hallo

ik ben pien en heb al 2 kindjes 1 van 7 en 1 van 5 en wij gaan ook voor een derde

en als het wil een vierde

dus doen!!! je gevoel volgen meid.
ik ben ook 33 jaar dus het kan nog best hoor

groeten pien

hoi poeh5,gewoon doen,meid
ikzelf ben 31 jaar heb ook 4 kids,1van bijna 12,1 van bijna 9,1 van 7,en 1van6,en we wouden er graag nog eentje,een nakomertje
groetjes floepy

Hoi meiden,

Ik zou ook zeggen, er voor gaan! Mijn man en ik hebben tijdens de vakantie de knoop doorgehakt dat er wat ons betreft best nog wel één bij mag komen. Ergens op het forum de uitdrukking "als er maar ruimte in je hart is" gelezen en dat is helemaal op ons van toepassing. Wij hebben een zoon van 5 een zoon van 3 en een zoon van 1, en  nee we gaan niet voor een meisje, we hebben gewoon nog een hele sterke wens voor een vierde. Zelf ben ik al 37, en we laten het zwanger worden gewoon op zijn beloop gaan.

Groetjes.

Terug
Bovenaan