5e kindje

<p>Hallo lieve mama's.</p><p>Wij zijn een gezin van 4 kinderen </p><p>meisje 12 (is van mijn man)</p><p>meisje 8</p><p>jongen 3</p><p>jongen 10 maanden & ☆kindje.</p><p>Ik heb veeel moeite met het verlies van 1 van de 2ling. </p><p>2lingen tegen komen op straat doet me zeer! ik heb altijd heeel graag een tweeling gewild al weet ik dat je dat niet man kiezen.</p><p>ik heb gezegend met 3 prachtige kinderen en een bonus dochter ik ben haar bonusmama al 11 jaar.</p><p>nu knaagd het aan mij dat ik nog heeel graag 1 kindje zou willen maar gevoel em verstand gaan niet samen.</p><p>zijn hier meer grote gezinnen?</p><p>hoe waren reacties van andere we merken bij de laatste al veeel minder kraambezoek en intresse.</p><p>hoe doen jullie het finaceel.</p><p>en hoe heben jullie besluit van genomen.</p><p> </p><p>alle tips en advies is welkom.</p><p> </p><p>liefs xx moeder met dubbel gevoel </p>
 
Hoihoi ik kom zelf uit een groot gezin. Het besluit was van mijn ouders dus daar heb ik niet veel over te zeggen. Maar verder... De reacties waren vaak verbaasd en ook vaak sarcastisch, en mijn moeder heeft ook weleens wat heftige opmerkigen gehad over dat ze nou wéér zwanger was. Maargoed, dat laat je min of meer van je afglijden want waar bemoeit men zich eigenlijk mee?! Ik heb een geweldige kindertijd en jeugd gehad. Nooit alleen, nooit stil in huis, veel vreugde thuis. Ja ruzies conflicten en lastige situaties heb je altijd in een gezin....
Financieel; mijn moeder is altijd thuis gebleven met ons en dit was heel fijn. Mijn vader had geen denderende salaris maar hier hebben we het op overleefd. Veel keuzes maken en nee we hadden niet elke week een nieuw speelgoed of schoenen of een splinternieuwe fiets bij de verjaardag maargoed dat maakte niet uit!
Met deze ervaring achter mij wil ik zelf ook een groot gezin als mij dat is gegeven! We zijn pas bij baby 1 :)
 
Dank je wel voor je reactie!
wat leuk om te lezen dat je een leuke en fijne jeugd hebt gehad. helaas moet ik wel werken met 1 inkomen redden we het niet ook niet al waren we maar met zijn 2e.
Dat wordt vast een groot gezin voor jou :)
 
Terug
Bovenaan