quote: Ellen7 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-08-2006 10:39:41&apos

);
Hoi Danique,
Mijn zoontje heeft het een paar weken gelden gehad.
Ik heb het bij 2 huisartsen nagevraagd en bij de de gyneacoloog en die zeiden alledrie dat ik me eigen geen zorgen hoefde te maken.
Ze zijn het verplicht om het te vermelde, maar dat is precies hetzelfde als je een bijsluiter van je medicijnen pakt en kijkt wat je daar allemaal niet van kan krijgen.
Toch is het geen fijn idee, want ik heb op internet gezocht en kom daar weer hele andere verhalen tegen!
Maar je kunt er ook weinig tegen doen, je kunt moeilijk je kind in de kast opsluiten totdat hij/ zij weer beter is. En ik kan het echt niet laten om niet met de kleine te kunnen knuffelen!
Groetjes Ellen
Hoi Ellen,
Ik las net in de krant dat op een kinderdagverblijf waar de 5e ziekte heerst ze geen zwangere vrouwen voorlopig meer toelaten. De partner of andere familieleden moeten het kind dan brengen en halen. Dit om besmetting te voorkomen.
Maar ik blijf ook gewoon lekker knuffelen met mijn dochtertje. Je kunt al besmet raken als er speekseldeeltjes in de lucht zweven en je die inademt, dus volgens mij kun je dan overal besmet raken. Ik ga voor de zekerheid even de verloskundige bellen en vragen hoe het zit. In de krant stond dat vrouwen die zwanger zijn en in hun eerste trimester van de zwangerschap zitten gevaar lopen. Ik zit in het tweede trimester, dus misschien dat het dan minder gevaarlijk is??