5mnd, nog nooit doorgeslapen!!!

Hallo Moeders,

Help!! Mijn dochter heeft tot op heden nog nooit een nacht doorgeslapen, wat we ook proberen. Ze is heel beweeglijk en komt met armen/benen door de spijlen en kan niet meer draaien, of met haar hoofd tegen het eind en kan niet meer terug.
Sinds 2 weken krijgt ze de laatste bv voeding om 23 uur, maar veel nachten moeten we er 3 of 4 keer uit.
Vastbinden lijkt geen optie, we hebben al een grotere slaapzak dubbelgevouwen (zwaar)want de slaapzak instoppen gaat niet omdat ze een buikslaper is.
Het lijkt me heeeerlijk een nacht gewoon te kunnen slapen..
Wie weet raad???
bedankt vast!
 
Hoi Corolla

Ik kan je geen tips geven, want ik weet het echt niet. Ik wil je alleen een hart onder de riem steken. Ik weet wat het is om weinig te slapen. Dat is echt ontzettend zwaar. Heel veel succes er mee.

Groetjes Ria
 
Hoi,

Soms is het een kwestie van een patroon door breken.

Bv een nachtje logeren bij iemand dan hebben jullie de nacht lekker rustig en wie weet komt ze daar niet en thuis ook niet meer.

Ons meisje is 11 maanden en is vaak 1x per nach wakker maar ik moet erlijk zeggen dat ik het niet meer merk.

Heeft je kindje echt honger die keren?

groetjes
 
hoi hoi
ik heb hetzelfde probleem
mijn dochtertje is nu 8 maanden oud en komt zeker 8 tot 10 keer per nacht , ik word er echt gek van, 3 of 4 keer drinken en de andere keren het speentje,
ik baker haar nu in met een lakentje, dat werkt wel, nu komt ze maar 4 of 5 keer per nacht
mischien is inbakeren wel een optie, dan kunnen ze hun armen niet meer bewegen ,want mijn kindje is een beetje fladderig.
succes
romy
 
Hoi, Hier hetzelfde probleem. Mijn zoontje beweegt niet zoveel en slaapt op zijn rug, maar wordt ook 3 of 4 keer per nacht wakker. Vanmorgen om 5,30 uur lag hij gezellig geluidjes te maken, klaarwakker. Na een half uur begon hij te huilen en stond mijn man maar op. Het zijn tropenjaren, maar schijnt vanzelf beter te gaan. Heb je over inbakeren gedacht?
 
Onze dochter deed dat vanaf de geboorrte al. Nu hebben we een safety sleep. Daar kan ze met haar armen in liggen en ze slaapt als een roos tot 8.30! En dat alleen omdat ze haar armen niet kan bewegen!
 
Terug
Bovenaan