5u wakker

<p>Onze dochter van 9,5 maand is sinds 1 - 2 weken iedere ochtend rond 5u wakker. Speen geven of even laten liggen werkt niet. Ze heeft geen honger, is gewoon vrolijk en gaat lekker spelen als we haar uit bed halen. </p><p>Nou heb ik volgens mij wel vaker topics gelezen van kinderen in deze leeftijd die slecht slapen en ik vroeg me af hoe lang dat bij jullie heeft geduurd en of het echt maar een fase was? Mijn vriend en ik staan nu om en om op en zo is het (met waar mogelijk een middagdutje) nog wel vol te houden. Maar ik hoop toch echt dat dit weer over gaat en ze weer wat langer door gaat slapen. Later in bed leggen heeft trouwens geen zin, dan is ze ook gewoon om 5u wakker.</p><p>Iemand ervaringen en/of tips? </p>

Hier een baby van 10 maanden die inderdaad rond die tijd ook tegen 5en wakker was. Nu schommelt het tussen 5/6 en soms slaapt hij nog een uurtje na de fles om 5 uur. Ik denk inderdaad ook dat het een fase is... voorheen sliep hij namelijk tot half 7.

Hier heeft mijn dochter dat ook een paar weken (zo'n 2 maanden) gedaan. Idd vreselijk vermoeiend en niks hielp! Het was ook ineens weer voorbij en toen was het 6.30. Dus nog steeds een vroege vogel maar al 100x beter dan 5.00. Succes! ;)

Hoi
Het enige dat bij ons werkt tegen tegen zulke vroege ochtenden is zelf een uur of anderhalf eerder naar bed gaan  hier een meid van 7 maand die vind dat haar dag begint om 5 uur 

Terug
Bovenaan