5x wakker s nachts

Wie herkend dit en heeft tips ?
Mijn dochter is nu 9 maanden oud en gaat om 20.00 naar bed, slaapt 's nachts op zich wel goed, maar wordt vaak huilend wakker. Dan ga ik naar haar toe en doe haar speen weer in haar mond,geef een aai over haar bolletje en ze slaapt meteen weer verder. Nu is mijn probleem, dat ze regelmatig 5x wakker wordt 's nachts. Ik heb in de afgelopen maanden 4-5 nachten doorgeslapen en verder dus steeds 's nachts uit bed. Ik ben doodmoe. Ik werk 4 dagen en dat gaat wel goed, maar ik merk gewoon dat ik af en toe helemaal op ben. En ik wil eigenlijk niet klagen tegenover mijn collega's ( hebben geen kinderen). Ik wilde dit even kwijt en ik hoop dat mijn dochter snel doorslaapt, en dat hoop ik al lang, maar het gaat een keer gebeuren denk ik dan maar....
 
Misschien is het een idee om overdag als je dochter slaapt haar speentje uit haar mond te halen zodat ze went aan het slapen zonder speen, en pakt ze niet zelf haar speen 's nachts, anders kan je er altijd 2 neerleggen of een doekje tussen de ring stoppen zodat ze hem zelf kan vinden? Mijn zoontje heeft zijn duim maar ik werk op een kinderdagverblijf dus daar doe ik altijd de nodige tips op
 
Hoi Ilonka,

Bedankt voor je reactie. Ik weet alleen niet of je tip gaat werken, omdat ik haar speen al regelmatig uit haar mond haal als ze slaapt, overdag altijd en 's avonds ook vaak. Ik doe hem er s'nachts in omdat ze dan snel stil is, maar misschien moet ik dat gewoon niet meer doen,maar alleen een aai over haar bol. Ze pakt haar speen zelf niet ook al ligt hij bij haar mond....Op het kinderdagverblijf waar Lisa is, zeggen ze dat ik haar moet laten huilen, maar dat vind ik nog te moeilijk.
 
heeft ze niet de periode van dromen is ze wel echt wakker. als het dromen is dan is het een periode en gaat het vanzelf over heb ik ook gehad met mijn zoontje. en dat heeft ongeveer 2 maanden geduurt en nu is het zo heel af en toe nog eens.
 
Misschien is het wel dromen ja, ze slaapt nu wat beter door en als ze huilt, huilt ze regelmatig met haar ogen dicht en als we een drukke dag hebben gehad (kinderboerderij bijv.) dan is ze 's nachts vaker wakker.
Dank voor je reactie
 
mijn zoontje ligt bij ons op de kamer en word snachts wakker,hij word heel druk en is heel onrustig,klopt op de muur en gaat steeds harder schreeuwen uiteindelijk geef ik hem maar een fles daarna duurt het nog wel een uur voordat hij weer slaapt hij lijkt wel klaarwakker,overdag is hij rustig,hij kan niet op een andere kamer want eerst moet de zolder verbouwt.
 
Terug
Bovenaan