6- 11 Babyshow gehad van mijn zwangerschaps gym!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik heb dus gisteren babyshow gehad van mijn gym. Wij hebben ook na gym. Maar dit hebben we onderling afgesproken. Jammer genoeg kom 1 niet komen wat natuurlijk jammer was. Maar het was een geslaagde ochtend. Het was bij 1 van de moeders thuis.
We hebben een foto gemaakt zie hier onder echt heel leuk. Remco kon alleen niet zitten maar ook niet gek hij is pas 5 weken en hij sliep nog half werd net beetje wakker.

van links naar rechts: Merlinde 5 aug, Anna 18 aug, Fiona 27 juli, Lucas 1 aug, Maud 28 juli, Remco 1 okt (mijn zoon), Noortje 19 aug en Sophie 28 aug. Die ontbreekt is Lindsey 29 juli. Er zijn dus 7 meiden geboren en 2 jongens in mijn gym.
Over 6 maanden doen we dit weer. Is wel erg leuk!

Hoe zit het bij jullie die gym, yoga,etc  hebben gedaan?
Ik was de laatste die moest bevallen rest was juli en aug. Ook waren er bij ons 6 van de 9 overtijd, 3 keizersnee's   en 1 op de uitgerekende datum.

Heel veel liefs Angela en Remco.

P.s. a.s. vrijdag moet Remco voor controle naar de kinderarts. Maar het gaat heel goed.

Wat een super gave foto!!!!!!

Heel leuk idee!!

Groetjes,
Simone (mama van Koen, 3-9-07)

Hoi An,

Wat een ontzettend leuke foto. Ik ben intussen ook aan de nagym begonnen. Wij hadden maar een heel klein groepje met 5 moeders. Bij ons was het ook wel grappig omdat de moeder die al laatste was uitgerekend als eerste was bevallen en degenen die als eerste was uitgerekend als laatste beviel.
Wij nemen 22 november de kids mee naar de gym en krijgen dan ook een klein lesje babymassage. Ik zal dan ook zeker het fototoestel meenemen. Lijkt me leuk even die kleintje met elkaar op de foto te zetten. Ik ben trouwens de enige die een meisje heeft gekregen.
Je bent vandaag intussen bij de arts geweest. Is alles goed verlopen en waren ze tevreden over hem? Welke arts had je trouwens?
Ben hier trouwens niet meer zo heel vaak te vinden op het forum want het is toch wel erg druk met 2 kids. Maar zo af en toe spiek ik 's avonds nog even of er wat te lezen valt.

Groetjes Nathalie

Hoi Nathalie en andere mama's,

Ik ben bij de kinderarts geweest een vrouw visser heet ze. Alles was goed met Remco. Moet over 2 maanden dus januari terug komen. Ze houden hem voorlopig in de gaten. Hij woog nu 4250 gram en is 56 cm. Wanneer begin jij weer Nathalie want je werkt toch daar? Wie weet ontmoeten wij elkaar daar.
Ik moet nog een afspraak maken want hun agenda ging nog niet zover. Moet begin december bellen.

Zeker leuke foto. Is erg leuk als je een foto maakt Nathalie.
Ik snap dat wel. Ik ook iets minder. Moet toch wel wenen nog.

Geniet van je 2 kids!

Heel veel liefs Angela en Remco

quote: natje81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-11-2007 21:21:08'));

Hoi An,

Wat een ontzettend leuke foto. Ik ben intussen ook aan de nagym begonnen. Wij hadden maar een heel klein groepje met 5 moeders. Bij ons was het ook wel grappig omdat de moeder die al laatste was uitgerekend als eerste was bevallen en degenen die als eerste was uitgerekend als laatste beviel.
Wij nemen 22 november de kids mee naar de gym en krijgen dan ook een klein lesje babymassage. Ik zal dan ook zeker het fototoestel meenemen. Lijkt me leuk even die kleintje met elkaar op de foto te zetten. Ik ben trouwens de enige die een meisje heeft gekregen.
Je bent vandaag intussen bij de arts geweest. Is alles goed verlopen en waren ze tevreden over hem? Welke arts had je trouwens?
Ben hier trouwens niet meer zo heel vaak te vinden op het forum want het is toch wel erg druk met 2 kids. Maar zo af en toe spiek ik 's avonds nog even of er wat te lezen valt.

Groetjes Nathalie

Ik ben niet naar gym geweest ofzo had wel leuk geweest voor de contacten (zo te zien) maar verder heb je er niet zoveel aan...ben te nuchter daarvoor, gewoon rustig blijven en luisteren is het enigste wat je nodig hebt tijdens je bevalling..en ja eerlijk gezegd ook geen tijd voor blijven werken voor de dag van je bevalling werkt net zo goed om bezig te blijven en binnen paar weken weer gaan werken werkt ook... Verder gewoon lekker lopen met de kinderwagen om weer in vorm te komen. Wel leuk als   je tijd over zou hebben zo'n gym misschien...

quote: ponyville reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-11-2007 11:00:06'));

Ik ben niet naar gym geweest ofzo had wel leuk geweest voor de contacten (zo te zien) maar verder heb je er niet zoveel aan...ben te nuchter daarvoor, gewoon rustig blijven en luisteren is het enigste wat je nodig hebt tijdens je bevalling..en ja eerlijk gezegd ook geen tijd voor blijven werken voor de dag van je bevalling werkt net zo goed om bezig te blijven en binnen paar weken weer gaan werken werkt ook... Verder gewoon lekker lopen met de kinderwagen om weer in vorm te komen. Wel leuk als   je tijd over zou hebben zo'n gym misschien...

nou ponyville k weet niet hoor maar bij geen enkele baas mag of kan je tot zo kort voor de bevalling doorwerken of je bedoeld het dat je voor je verlof bevallen bent?
wat de gym betreft heb ik ook niet gegaan om dezelfde reden maar als ik de foto hierboven zie schynt t kontakt wel leuk te zijn.doeiiii

Ik heb gewoon geen verlof genomen ja 2 weken na mijn bevalling omdat ik niet kon zitten vanwege een bijna totaal ruptuur maar daarna gewoon weer gaan werken, heb gewoon gewerkt tot de dag voor mijn bevalling dat is wel de beste afleiding en beweging die je kan hebben zeg ik je :) zou thuis helemaal gek zijn geworden.. (ben wel eigen baas dat scheelt, bij mij betaald niemand alles voor me helaas)

De contacten echter lijken me inderdaad heel leuk vooral voor de kindjes...

Terug
Bovenaan