6-3 20 weken echo & nu al nerveus

<p>Hi allemaal, </p><p>6 maart heb ik de 20 weken-echo en ik voel me nu al nerveus. Wel al vorige week een pretecho gehad en hierop zag alles qua lengte & groei, hartje, voetjes etc er goed uit. Ook nam het mannetje een slokje van het vruchtwater. Ook zag je dat zijn blaasje half vol zat. Bewoog het veel & hij lag te kroelen met de placenta. Heel lief om te zien maar bv bepaalde orgaantjes zoals niertjes kon ze niet duidelijk zien op de echo dus ga ik me meteen daar op focussen. Wat nou als.....? De gekste dingen spoken door mijn hoofd. Hoe gingen jullie om met het afwachten op de 20 weken echo? Waren jullie ook nerveus? Het geslacht weet ik al. Het is een jochie. Ik hoor graag hoe dat bij jullie ging.</p><p>Liefs Zoë</p>

Tsja als de kleine er niet goed voor ligt kan je inderdaad niet alles zien.. ik moest 2x terug komen voor een 20weken echo omdat ze helemaal opgevouwen onderin mn bekken lag 
Komt vast wel goed en pretecho hoeft dat niet te zien he 

Ik heb m'n echo volgende week en ik ben ook best nerveus.
Had ik bij mijn eerste totaal niet omdat het gewoon goed voelde.
Nu is alles heel apart gegaan aangezien ik in het eerste opzicht niet zwanger zou kunnen raken zonder operatie en nu dus al 18 weken zwanger ben van een tweeling!
Dus ik vind alles nu dubbel zo spannend zeker sinds ik vorige week al wat harde buiken had en 2 uurtjes in het ziekenhuis heb moeten liggen.

Ik denk dat de spanning die je voelt niet meer dan normaal is.
Probeer je lekker te focussen op alles wat tot nu toe helemaal in orde is en van je pretecho nog!
Onderneem wat dingen voor de baby misschien zorgt dat ook voor wat afleiding!
Heel veel succes alvast

Ja, ik moet dan idd meer afleiding zoeken. Sydx heel leuk een tweeling maar ook spannend door ziekenhuisbezoek laatst en gebruiker2526 ik hoor inderdaad vaker dat men terug moet komen als ze opgevouwen in de bekken liggen. De pretecho is inderdaad geen medische echo en zullen ze alles niet zo kunnen zien zoals tijdens een 20 weken echo. We moeten het maar rustig afwachten. Ik ga nu komende dagen lekker genieten van het zonnetje, dat lijkt me een beter plan dan dat lopen tobben ;-) 

Terug
Bovenaan