6+4 en 4 dagen bloedingen

<p>Hey dames,</p><p>Vandaag 6+4 dagen zwanger en al 4 dagen bloedingen. Begon op de eerste dag alleen bij het afvegen en wat oud bruin bloed. Echter sinds 3 dagen elke keer een maandverbandje vol met bloed.</p><p>Verder geen buikpijn of krampen. Zo de verloskundige bellen of eventueel een vroege echo toch mogelijk is..</p><p>Iemand ervaring? X</p>
 
He wat vervelend zeg, ik zou inderdaad overleggen met de verloskundige, dit kan 2 kanten opgaan. Volg je gevoel want die heeft het meestal goed. Succes in deze spannende tijd
 
Hallo, 
 
Hopelijk heb je inmiddels meer info gekregen van de verloskunde en kan je terecht voor een echo! 


Ik hen er wel ervaring mee, maar wil je niet bang maken! 
Maar bij 2 van de 4 zwangerschappen is het bij mij helaas mis gegaan. Bij mijn zoontje had ik met 5wkn 3 dgn bloedverlies en was alles goed. Nu ben ik weer 5wkn en een paar drupjes bloedverlies gehad! 


Je moet op jouw gevoel af gaan! Bij de 2 miskramen zat mijn gevoel niet goed! En bij mijn zoontje en deze zwangerschap wel. 
 
Hey,
Gister bij de verloskundige geweest voor een echo en ik heb inderdaad een miskraam gehad. Ik had er al geen goed gevoel over en dat bleek juist. 


Gelukkig heb ik een prachtige dochter van 1.5 die me bezig houd. X 
 
Terug
Bovenaan