Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Op dit moment 6.4 zwanger, maar sinds 5 dagen bloedverlies. In eerste instantie wat bruin, lichtroze vegen. Vandaag helderrood en iets meer. Verder geen buikpijn of andere klachten.
Zit er een miskraam aan te komen? Wie heeft hier ervaring mee?
Zelf niet meegemaakt. Heb veel van dit soort topics gelezen en tot de conclusie gekomen dat het vaker voorkomt. Vooral rond de 6-7 weken. Velen hebben gewoon een gezonde zwangerschap (gehad) na dit verschijnsel.
Als je bloedverlies gepaard gaat met buikpijn dan KAN het wel een aanduiding zijn. Maar vaak ook gelezen dat het toch geen miskraam is geworden ondanks de combinatie van.
Dus wellicht hoef je je helemaal niet druk te maken. Maar bij twijfel toch VK/HA raadplegen.
Ik heb bij mijn zoontje en mijn huidige zwangerschap (nu bijna 15 weken) ook bloedverlies gehad zonder dat het iets van een miskraam betekende. Echter had ik bij twee van mijn miskramen ook bloedverlies zonder buikpijn (en ook twee keer wel flinke buikpijn), ik denk dat het niet zoveel zegt. Misschien kan je terecht bij je verloskundige? Rond deze termijn zou er wel een (voor ons nog niet echt als kindje herkenbaar) kindje zichtbaar moeten zijn op de echo, dus mogelijk kan ze iets zeggen over of het er tot nu toe goed uitziet of niet.
Hoi
Ik zou de vk bellen om een echo te laten maken want testen heeft ook geen zin als het wel.een miskraam word/is test je positief omdst het hormoon nog in je lichaam zit. heb zelf geen goede ervaringen met bloedverlies helaas ook geen krampen erbij en toch een miskraam enigste wat je kunt doen is een echo als je zekerheid wil hebben
Bij mij betekende het een miskraam, maar mijn nicht had ook een paar keer helderrood bloedverlies en is nu 12 weken zwanger en gaat gewoon goed. Volgens mij zegt het dus inderdaad niet veel. Zou idd om een echo vragen in jouw geval, veel succes!
Ik denk dat het niet zoveel zegt. Ik heb 2 miskramen gehad en 1 missed abortion en ik heb tijdens mijn ‘goede’ zwangerschappen nooit bloedverlies gehad maar heel veel hebben dit wel. Ik zou even je vk bellen en vragen of je een echo kan krijgen.
Gisteravond heel veel bloed en stolsels/weefsel verloren. Ook heel veel buikkrampen. Vandaag bij de vk een echo laten maken. Mijn baarmoeder is leeg.
Erg verdrietig, maar helaas is het niet anders.
Bedankt allen voor jullie reacties.