6+5 leeg vruchtzakje met IUI behandeling

<p><span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;">Hi allemaal, ik lees zoveel verschillende verhalen betreft een vroege inwendige echo waar een leeg vruchtzakje te zien is bij 6 a 7 weken en het daarna toch nog goed is gekomen. Ik had bij 6+5 een inwendige echo bij de fertiliteitskliniek (zwangerschap door IUI), er was een leeg vruchtzakje te zien van ongeveer 6 weken oud. Ze gaven dus aan dat het niet goed zat. Ik ben daarna gaan lezen op forums en zie toch verschillende verhalen. Ik heb woensdag een afspraak voor een curratage (als het dan toch niet goed is wil ik het ook uit mn lichaam hebben zodat ik ook weer door kan gaan voor een volgende poging) maar ben bang dat het misschien toch nog goed kan komen en ik dan de verkeerde beslissing maak. Heeft iemand hier misschien ervaring mee (zowel positief als negatief). Heel veel liefs!</span></p>
 
Krijg je nog een echo voor de curettage? 
Ik heb daar specifiek nog om gevraagd voor mijn curettage zodat ik het echt zeker wist dat het niet goed zat.
 
Terug
Bovenaan