6,5 maand oud

hai,
Mijn zoontje is 6,5 maand oud. Hij kreeg altijd rond half 5 een potje groente en rond half zeven een fles 200 ml met nutrix.
Sinds een paar dagen begint hij al te huilen als ik met die fles aankom lopen, heel raar.
Nu leg ik hem eerst maar in bed en maak hem om 20.00u wakker voor de laatste fles, deze drinkt hij dan wel goed.
Ik vraag me af hoe het komt dat hij ineens die fles niet meer wil... heeft iemand tips== Want hem wakker maken voor de laatste fles vind ik zo zielig. maar hij kan die fles volgens mij nog niet missen )krijgt nu 3 flessen op een dag). en als ik hem niet wakker maak om 20.oou denk ik dat ie midden in de nacht honger krijgt...
graag even meedenken...
groetjes
 
ik zou t gewoon een keertje proberen of je zoontje wel honger krijgt, hoeft nl helemaal niet hoor. Zo'n groente hapje vult natuurlijk best wel voor een baby. Kim vindt de fles voor het naar bed gaan eigenlijk alleen maar lekker als ze hem liggend in bed op mag drinken, dus dat doen we dan ook maar gewoon.

gr sandra
 
Ik kan je geen tips geven, alleen een schema hoe wij het doen. Ons dochtertje (7maanden) krijgt ook 3 flessen en dat hebben ze inderdaad nog nodig. Zij krijgt om 8.00 uur 200 cc + bambix, 12.00 uur fles 240 cc, om 14.00 uur potje fruit, om 16.00 uur potje groente en om 19.00 uur fles 240 cc. Ze gaat wel slapen na haar potje groente tot een uurtje of 6. Misschien is hij te moe voor die fles. Succes.
 
Terug
Bovenaan