Hoi meiden,
Ik ben een beetje ongerust geworden na onze eerste echo van vanmorgen.
Het koste vk erg veel moeite om het vruchtje in beeld te krijgen. Hierdoor ging mijn hartslag ook enorm omhoog wat het nog moeilijker maakte. We hebben uiteindelijk wel duidelijk wat gezien, alleen zag ze door mijn hoge hartslag niet duidelijk een kloppend hartje. Ze stelde voor om een inwendige echo te maken. Dit was helaas niet gelukt want het apparaat deed het op een of andere manier niet.
Dus opnieuw uitwendig geprobeerd en toen wel een kloppend hartje gevonden.
Nu schatte ze het ongeveer met haar metingen op 6,5 week.
Volgens mijn eigen berekeningen zou ik nu bijna 8 weken zijn, 7+6.
Ik vind het zo enorm spannend, ben verdrietig en heb tegelijkertijd ook nog hoop. Er gaat vanalles door me heen nu. Gelukkig mag ik volgende week terug komen om opnieuw te kijken.
Ondertussen ben ik nog steeds heel erg misselijk en moe. Maar dat zegt misschien niet zoveel.
Zijn er meer dames die zover zijn terug gezet?
Hoe is dit afgelopen?
Ik ben een beetje ongerust geworden na onze eerste echo van vanmorgen.
Het koste vk erg veel moeite om het vruchtje in beeld te krijgen. Hierdoor ging mijn hartslag ook enorm omhoog wat het nog moeilijker maakte. We hebben uiteindelijk wel duidelijk wat gezien, alleen zag ze door mijn hoge hartslag niet duidelijk een kloppend hartje. Ze stelde voor om een inwendige echo te maken. Dit was helaas niet gelukt want het apparaat deed het op een of andere manier niet.
Dus opnieuw uitwendig geprobeerd en toen wel een kloppend hartje gevonden.
Nu schatte ze het ongeveer met haar metingen op 6,5 week.
Volgens mijn eigen berekeningen zou ik nu bijna 8 weken zijn, 7+6.
Ik vind het zo enorm spannend, ben verdrietig en heb tegelijkertijd ook nog hoop. Er gaat vanalles door me heen nu. Gelukkig mag ik volgende week terug komen om opnieuw te kijken.
Ondertussen ben ik nog steeds heel erg misselijk en moe. Maar dat zegt misschien niet zoveel.
Zijn er meer dames die zover zijn terug gezet?
Hoe is dit afgelopen?