6,5 week zwanger en licht roze/bruine afscheiding

Hallo allemaal

ik ben 6,5 week zwanger en heb sinds zaterdag licht roze/bruine afscheiding bij t afvegen.doe mee met moeders voor moeders en vang mijn urine op en daar is verder niks aan te zien,heb ook geen buikpijn en krampen maar maak me toch wel zorgen.bij mijn vorige zwangerschap heb ik hier helemaal geen last van gehad
vorig jaar had ik een pap3a uitslag maar ze zeiden dat ik gewoon zwanger kon worden,ben zo bang dat t fout gaat
 
hey Miertje

Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn. Zolang je geen last hebt van krampen en of helderrood bloedverlies, kan het meestal geen kwaad.

Als je het niet vertrouwt zou ik ten alle tijden even contact opnemen met de VK.

Sterkte

Gr Tamdun
 
he meis, zoals de meeste hebben is in het begin beetje bloed/rozige afscheiding dat kan van alles zijn, kan een adertje zijn, kan innestestelings bloeding zijn, zolang je geen kramp hebt en helder rood bloed met plassen is er niks aan d hand probeer afleiding tezoeken, en je kan de verloskundige bellen met 6 weken kunnen ze meestal al wat zien,.

s6 ermee

liefs
 
Ik sluit me aan bij de andere dames. Geen zorgen je hoort het super vaak. Zelf ook last van gehad de eerste weken. En wat betreft de PAP3 uitslag, die heb ik ook jaren achter elkaar gehad en ik ben 3 weken geleden bevallen van een super gezonde dochter. Ik zal niet zeggen dat er geen risico's aan zitten want ik moet eerlijk zeggen dat ik daar geen idee van heb (heb me daar toen bewust niet in verdiept) maar ik kan uit ervaring zeggen dat het echt geen nadeel hoeft te hebben in de zwangerschap.

Liefs
 
Bedankt dames
jullie berichtjes stellen mij zeker wel gerust
ga morgen wel de vk bellen,misschien kunnen ze een echo maken voor de zekerheid en anders zal ik moeten wachten tot 29 juni

liefs
 
Ben net bij de vk geweest en heb een echo gehad maar ze konden nog niks zien,alleen t dooierzakje.nu ken t zo zijn dat ik niet zo ver ben als dat ik denk of t is mis gegaan
maandag weer een echo
pfff verschrikkelijk die onzekerheid
 
Jeetje wat erg hé die onzekerheid. Heb zelf in oktober een miskraam gehad en wel wat bloed verloren maar geen krampen gehad. Dus de verhalen dat als je geen kramp zou hebben het dan niets betekent geloof ik al lang niet meer. Altijd even de vk bellen bij bloedverlies ook als je geen krampen hebt. Hoop echt voor je dat de echo maandag goed nieuws brengt. Bij mij zeiden ze dat ze het pas echt goed konden zien met 8 wkn dus alles is nog mogelijk. Ik duim voor je.
 
Terug
Bovenaan